Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@17:33:40 GMT

مجیدی: حتما باید یک نفر بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۲۹۳

مجیدی: حتما باید یک نفر بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟

رویداد۲۴ فرهاد مجیدی در گفتگو با سایت باشگاه استقلال به انتقاد از برگزاری مسابقات در این شرایط پرداخت.

وی در ابتدا گفت: باید از تصمیم گیرنده‌ها پرسید که آیا حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست بدهیم تا مسؤولین به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟ ما جانمان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟! مگر بازی‌های لیگ ایتالیا لغو نشده؟ آن‌ها کمتر از ما به فکر بهداشت و سلامتی‌شان هستند؟

مجیدی ادامه داد: فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هتل‌ها همگی پاک و ضد ویروس هستند که ما باید به خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درک نمی‌کنند؟ ارزش جان انسان‌ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خیلی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان یک عضو از جامعه فوتبال می‌خواهم که به سلامتی بازیکنان و مربیان و داوران و سایر مسؤولان اهمیت بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با این حجم از نگرانی خانواده‌های بازیکنان نمی‌توان سفر کرد. با اضطراب و استرس و ترس به خاطر این ویروس حتی خطر مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود. این‌ها بدیهیات پیش پا افتاده‌ای است که واقعا مشخص نیست چطور درنظر گرفته نمی‌شود؟!

بیشتر بخوانید: شرط جدید برای حضور ورزشکاران ایران در مسابقات انتخابی المپیک در پی همه گیری کرونا

مجیدی خاطرنشان کرد: تیم‌های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجراهای بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ، اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rSg خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد