Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان، واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را این بار برای نیمه اول سال آینده وعده داد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دیروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که بعمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی و روند صحیح مدیریتی و تعیین و تکلیف بدهی ها و مالیات ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است. اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاریی را سریعتر انجام می دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آنها به بخش خصوصی است. تردید ندارم این بخش می تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این دو باشگاه شود.

سلطانی فر همچنین گفت: تا زمانی که این باشگاه ها دولتی اداره می شوند، مشکلات آنها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

برند یکی از سرخابی‌ها برای واگذاری قیمت‌گذاری شدآقای وزیر؛ با حلوا حلوا کردن واگذاری سرخابی‌ها اتفاق نمی‌افتد

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,77,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سهام دو باشگاه سرخابی در حالی امروز معامله شد که هنوز بر اساس سیستم قانونی، وزارت ورزش و جوانان مالک حدود 90 درصد این دو باشگاه محسوب می‌شود.

باوجود طی مراحل قانونی برای اخذ مجوز، به نظر می‌رسد تنها یک گام تا واگذاری سهام این دو باشگاه باقی مانده که فردا طی خواهد شد تا پرسپولیس و استقلال سرانجام خصوصی شوند.

معاون سازمان خصوصی سازی در این خصوص گفت: معاون سازمان خصوصی سازی باتوجه به ضرب الاجل ای اف سی، خریداران فردا باید ده درصد قیمت را واریز کنند و قرارداد واگذاری امضا شود و بعد از پرداخت حصه نقدی و انعقاد قرارداد، تشریفات مربوط به قطعیت معامله اتفاق خواهد افتاد و انتقال سهام از وزارت ورزش صورت می‌گیرد و با این اتفاق مبارک، مطالبه عمومی که هواداران از دولت داشتند، انجام می‌شود.

بر این اساس سهامدار پرسپولیس 320 میلیارد و سهامدار استقلال 279 میلیارد باید تا فردا به حساب دولت واریز کنند تا سهامدار پرسپولیس و استقلال شوند.

دیگر خبرها

  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس