Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:33:03 GMT

تسهیلات 650 میلیارد تومانی در انتظار عشایر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۴۷۱

تسهیلات 650 میلیارد تومانی در انتظار عشایر

رئیس سازمان امور عشایر ایران به زنجیره دام تولید اشاره کرد و یادآورشد: سالانه یک درصد از ورودی صندوق را به امور عشایر تخصیص می دهد که از ابتدای سال جاری تاکنون 620 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر داده می شود و به ازای هر بره برای پروار بندی 400 هزار تومان می دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران در مراسم کلنگزنی مجتمع آبرسانی چاه زرد و خواجه منجیخو شهرستان نهبندان گفت: 95 درصد از مناطق عشایری ایران راه دسترسی دارند و بعضی از راه ها نیاز به ترمیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه 53 درصد از عشایر ایران از آب آشامیدنی استاندار استفاده می کنند افزود: در 4 سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصدبه عشایر کشور اعطا شد. وی از ایجاد کارخانه کنسانتره توسط عشایر خبرداد و بیان کرد: سرانه خراسان جنوبی در مبلغ ریالی مقام اول را دارد و یکی از استان های فعال است که در همین راستا به هر اتحادیه 5 میلیارد تومان و هر تعاونی 2 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد. رئیس سازمان امور عشایر ایران به زنجیره دام تولید اشاره کرد و یادآورشد: سالانه یک درصد از ورودی صندوق را به امور عشایر تخصیص می دهد که از ابتدای سال جاری تاکنون 620 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر داده می شود و به ازای هر بره برای پروار بندی 400 هزار تومان می دهیم.

قندآلی بیان کرد: در سال گذشته تبصره 18 بند (ه) مبلغ 18 میلیون یورو برای آبرسانی امورعشایر با 218 پروژه در نظر گرفته شد که در خراسان جنوبی 2 پروژه عملیاتی می شود و 850 خانوار از آن برخوردار خواهند شد.

وی گفت: نهاده دامی از سال گذشته به قیمت 4200 تومان ارزان تر است و به همین دلیل 90 درصد از تولید همین تامین نهاده دامی است که خوشبختانه به اندازه کافی در دسترس است.

وی به حوزه پوشش تلفن همراه اشاره کرد و یادآورشد: وزارت ارتباطات موظف شد 80 درصد از مناطق عشایری را پوشش تلفن همراه متصل کند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: عشایر برای پخت نان 2 برابر بیشتر از شهرنشینان هزینه می کنید که در همین راستا یارانه حمل سوخت برای شما در نظرگرفتیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عشایر رئیس سازمان امور عشایر ایران میلیارد تومان تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

بیشتر بخوانید: تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها