Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم میانه در مجلس شوای اسلامی گفت: بازگشت لایحه بودجه سال 99 به دولت، رأی رسمی اکثر نمایندگان در صحن علنی مجلس بود، متأسفانه رئیس مجلس حاضر نیست این رأی را قبول کند و می‌خواهد یک چیزی را سر هم کند و به نام بودجه به مردم تحویل دهد.

فردین فرمند در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تصمیمی که در جلسه غیرعلنی مجلس پس از رد لایحه بودجه 99 برای بررسی مجدد آن در کمیسیون تلفیق گرفته شد،‌ اظهار کرد: از همان ابتدا که لایحه بودجه توسط دولت به مجلس آمد همه کارشناسان و اقتصاددانان گفتند بودجه واقعی نیست و ایراد دارد اما رئیس مجلس قبول نکرد که لایحه به دولت بازگردد و اکنون هم معتقد است باید بودجه دولت را تصویب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از عملکرد خودسرانه رئیس مجلس در مسائل گوناگون افزود: در جلسه غیرعلنی امروز نمایندگانی صحبت کردند که نزدیک به لاریجانی بودند و تصمیم گرفتند با رأی استمزاجی بودجه رد شده توسط اکثر قاطع نمایندگان را به مجلس بازگردانند.

نماینده مردم میانه در مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون باید اجازه می‌دادند نمایندگان صحبت‌های خود را مطرح کنند و بعد پیرامون مطالب مطرح شده رأی استمزاجی بگیرند تصریح کرد: لاریجانی اصرار دارد که باید بودجه را در مجلس دهم تحویل دولت دهیم.

فرمند با اشاره به تعداد اندک نمایندگان در جلسه علنی امروز خاطرنشان کرد: رئیس مجلس توانایی جمع کردن نمایندگان و تشکیل جلسه رسمی مجلس را ندارد و تصمیمی که امروز گرفت برای این بود که جایگاه او و مجلس خراب نشود، در حالی که مجلس دهم زمان زیادی است در نگاه مردم خراب شده است.

وی گفت: وقتی مردم برای رأی دادن به نمایندگان پای صندوق‌های رأی نیامدند یعنی نمایندگان خراب شده‌اند. نارضایتی از مجلس و دولت پیام نیامدن مردم پای صندوق رأی بود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: امروز هم که نمایندگان سر کارشان حاضر نشدند، یعنی عرضه و توانایی انجام امور محوله را ندارند، حال اینکه رئیس مجلس می‌گوید بودجه را تصویب کنیم تا آبروی مجلس نرود!

فرمند با اشاره به اینکه جلسه امروز مجلس تعداد کافی نداشت، اظهار کرد: قصد لاریجانی از رسمی کردن جلسه امروز این بود که صحن مجلس، پخش رادیویی دارد و می‌خواست با این روش فضای مجلس را عادی نشان دهد، در حالی که باید واقعیت نیامدن نمایندگان به مجلس را به مردم می‌گفت.

نماینده مردم مردم میانه در مجلس شوای اسلامی بیان کرد: بازگشت لایحه بودجه سال 99 به دولت، رأی رسمی اکثر نمایندگان بود، متأسفانه رئیس مجلس حاضر نیست این رأی را قبول کند و می‌خواهد یک چیزی را سر هم کند و به نام بودجه به مردم تحویل دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بودجه پنج هزار میلیارد قرض دارد، دولت چگونه می‌خواهد این استقراض را پس دهد، اظهار کرد: قرض‌های سال گذشته که تسویه نشده هم به آن اضافه می‌شود و کار را برای دولت‌های بعدی سخت می‌کند.

وی خطاب به رئیس مجلس تأکید کرد: اگر می‌خواهید برای مردم کار کنید، مشکلاتشان را حل کنید و اگر نمی‌خواهید آنان را به حال خود رها کنید.

فرمند با اشاره به اینکه برخی معتقدند باید جلوی مردم آبروداری کرد، خاطرنشان کرد: وقتی رئیس جمهور می‌گوید من با نگاه به داخل نمی‌توانم کار کنم، دیگر از کدام آبرو حرف می‌زنید، ما با برخی تصمیم‌هایی که گرفتیم خودزنی کردیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شوای اسلامی خاطرنشان کرد: لاریجانی برای حفظ پرستیژ خود و جایگاهی که با ترفند و دیکتاتوری در مجلس اطلاح طلبان به دست آورد بسیاری از واقعیت‌ها را از مردم و نمایندگان پنهان کرد که نتیجه آن مجلسی شد که نتوانست بار دیگر از مردم رأی بگیرد.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: فردین فرمند لایحه بودجه 99 نماینده مردم لایحه بودجه رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟