Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:40:56 GMT

لغو فراخوان تظاهرات میلیونی مقتدی صدر به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۴۹۰

لغو فراخوان تظاهرات میلیونی مقتدی صدر به دلیل کرونا

صدر شنبه گذشته در بیانیه ای تهدید کرد در صورت برگزار نشدن نشست رای اعتماد مجلس به کابینه نخست وزیر جدید تا پایان هفته جاری و کارشکنی گروه های سیاسی مردم را به تظاهرات میلیونی فرا می خواند.

مقتدی صدر امروز در توییتی درخواست خود برای برگزاری تظاهرات میلیونی مردم و هوادارانش در حمایت از کابینه علاوی را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت که شما را به تظاهرات و تجمع علیه سهم خواهی دعوت کردم اما امروز از آن برحذر می‌دارم زیرا سلامتی و جان شما برای من از همه چیز مهمتر است.

کابینه «محمد توفیق علاوی» با وجود دو بار تغییر تاریخ برگزاری نشست مجلس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه قرار است پنجشنبه آینده برای رای اعتماد به پارلمان معرفی شود.

گروه های سیاسی کرد و اهل سنت از مخالفان عمده کابینه علاوی به شمار می روند.

مقام های عراقی با وجود اعلام آمارهای رسانه ای مبنی بر آلودگی دستکم ۱۷ نفر تاکنون به طور رسمی تنها ابتلای یک نفر را به ویروس کرونا تایید کرده اند.

برچسب‌ها تظاهرات بغداد مقتدی صدر عراق پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تظاهرات بغداد مقتدی صدر عراق تظاهرات بغداد مقتدی صدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری