Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر افزایش تعاملات بین سازمانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان گفت: با انتشار دهندگان اخبار جعلی کرونا در فضای مجازی برخورد می شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار"حسن مفخمی شهرستانی"در کمیسیون پدافند زیستی فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی در برقراری انتخابات امن و آرام بیان داشت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات روز دوم اسفند ماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود،
وی با بیان حماسه افرینی ملت ایران در پای صندوق های رای و در برابر توطئه های چندین ماهه استکبار جهانی اضافه کرد: مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران، با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتند و با عزم راسخ خود، عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان متجلی ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه با اشاره با آمادگی های پلیس استان با توجه به وظیفه های محوله در برابر شیوع ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، از نخستین روز اعلام مشاهده این بیماری در سطح استان و با توجه به طرح ها و سناریوی های پیش بینی شده، تیم های تخصصی پلیس به ویژه درحوزه های مختلف، اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه را در این خصوص اجرایی کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقدامات عملیاتی پلیس، برخورد با افرادی است که به هر نحو قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، بیان داشت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در فضای حقیقی و فضای مجازی، با معدود افرادی که قصد داشته باشند از نگرانی های مردمی، بهره برداری های سوء داشته باشند و یا با انتشار اخباری جعلی و دروغین، بر نگرانی های مردمی بیافزایند، قاطعانه می شود.
سردار مفخمی شهرستان ادامه داد: تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اطلاعات شهروندان در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیرمجاز اشخاص است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان این که جلسات هماهنگی بین سازمانی در مقابله پیشگیرانه با این بیماری برگزار شده است، ادامه داد: لازم است که شهروندان اخبار را تنها از منابع معتبر خبری پیگیری داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه اخبار جعلی و جذب، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا یا از طریق تلفن 110 به کارشناسان پلیس اعلام کنند.

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی استان مرکزی اخبار جعلی پلیس فرمانده انتظامی استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک