Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران کانون های برتر استان یزد در طرح ملی فهما، جهت دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهران اعزام شدند.

حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: 3 نفر از مدیران کانون های برتر استان یزد جهت دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران کانون های غدیر یزد، صاحب الزمان (عج) یزد و آیت الله حائری میبد به عنوان کانون های برتر استان در طرح ملی فهما بودند که جهت دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهران اعزام شدند.

لازم به ذکر است، طرح ملی فهما از طریق سامانه بچه های مسجد به منظور ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد کشور انجام شد که دو کانون غدیر و صاحب الزمان (عج) یزد توانستند به عنوان کانون های اول و دوم کشور انتخاب شوند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی فهما شبستان یزد مساجد یزد مدیران کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نشست تعاملی وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد، با محوریت راهکارهای تحقق شعار سال، شب گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این نشست وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد، از رونمایی یک سند تعاملی مشترک بین دو وزارتخانه در راستای هم افزایی هر چه بیشتر فرهنگ و اقتصاد در آینده نزدیک خبر دادند.

اسماعیلی گفت: سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی