Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و هشدار‌های ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر وقوع سیل، اهالی ۹ روستای پلدختر منازل خود را ترک کردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی کائیدی بخشدار مرکزی پلدختر روز سه شنبه با اشاره به اینکه با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و هشدار‌های ستاد مدیریت استان مبنی بر ورود سامان بارشی قوی به شهرستان، اهالی ۹ روستا منازل خود را به دلیل احتمال طغیان رودخانه‌ها تخلیه و به مکان امن پناه بردند؛ اظهار داشت: با توجه به هشدار‌های داده شده، دیگر خانه‌هایی که در معرض خطر سیل احتمالی هستند خانه‌های خود را تخلیه و ترک کنند تا مبادا سیلاب فروردین ماه ۹۸ تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال طغیان رودخانه‌های کشکان و سیمره به ساکنان روستا‌های در معرض خطر سیلاب مانند ملاوی، گوه مهدی، جلگه خلج، مورانی، بابازید، خرسدر، چم مهر، چم گز و چم گرداب اعلام شده جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق جانی و مالی، نسبت به انتقال وسایل خود اعم از اسباب و اثاثیه منزل، ماشین آلات، موتورآلات کشاورزی، احشام به خارج از روستا اقدام کنند.

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: با توجه به سرکشی انجام شده از این روستاها، اهالی آن‌ها خانه‌های خود را تخلیه و به نقاط امن نقل مکان کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منازل پلدختر مدیریت استان بارندگی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل

رضا فلاح، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ تیم امدادرسانی هلال احمر شهرستان زرند در این شهر در حال تخلیه آب معابر هستند گفت: ۴ تیم عملیاتی نیز از شهر کرمان شامل ۱۸ نفر با امکانات و تجهیزات امدادرسانی و لجستیکی عازم شهر زرند شده و هم اکنون در حال تخلیه آب وارد شده به منازل روستاهای درگیر سیل و امدادرسانی به مردم می‌باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، نیروهای هلال احمر استان کرمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل می‌باشند.

کد خبر 6086572

دیگر خبرها

  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان