Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می‌خواستیم برابر این تیم به میدان برویم. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار سپاهان - پرسپولیس که در نهایت منجر به عدم برگزاری این مسابقه شد، گفت: ما قصد داشتیم در این بازی به میدان برویم و اگر این‌طور نبود اصلاً به استادیوم نمی‌رفتیم، البته شب قبل از بازی واقعاً نمی‌دانستیم که قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار شود یا اینکه هواداران می‌توانند به استادیوم بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بحث بلیت‌فروشی الکترونیکی هم مطرح شد، ولی هر لحظه یک خبر را می‌شنیدیم که این اصلاً خوب نبود.

وی در واکنش به برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه سپاهان به دلیل انجام بازی بدون تماشاگر و همچنین غیبت چند بازیکن، تمایل نداشت در این بازی به میدان برود، خاطر نشان کرد: حرف درآوردن خیلی ساده است و این موضوع حقیقت ندارد. قرار بود ساعت 13:45 هتل را به مقصد ورزشگاه ترک کنیم، ولی تعداد زیادی از هواداران سپاهان جلوی تیم ما را گرفتند. بازی با پرسپولیس مثل یک فینال برای ما اهمیت داشت و طبیعتاً دوست داشتیم جلوی هواداران‌مان بازی کنیم، ولی در نهایت به ورزشگاه آمدیم و هدف‌مان هم بازی کردن بود که متأسفانه پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه بیرون رفتند. تیم ما تیم کوچکی نیست که با غیبت دو بازیکن نگران شویم. ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می‌خواستیم برابر این تیم به میدان برویم.

قلعه‌نویی: ساعت 17 آماده بازی بودیم ولی داوران حضور نداشتند/ هرچه قانون می‌گوید و منافع ملی است باید اجرا شود

 

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان سپاهان در راهروی ورزشگاه خودشان را گرم کردند، تصریح کرد: ما زمان کافی در اختیار نداشتیم به همین دلیل در رخکتن کششی کار کردیم و در راهرو هم دقایقی کار با توپ انجام دادیم تا آماده شویم. خیلی از تیم‌های خارجی هم ممکن است با همین روش گرم کنند. اصلاً شاید ما می‌خواستیم در اتاق گرم کنیم و این موضوع دلیل نمی‌شود که بگوییم قصد بازی کردن نداشتیم. مطرح کردن این حرف‌ها که برخی فیلم‌ها مربوط به روز بازی نبود درست نیست و بهتر است مسئولان همه چیز را به بهترین شکل مورد بررسی قرار دهند.

کیانی راجع به اینکه عادلانه‌ترین حکم درباره این بازی چیست، خاطرنشان کرد: این یک بازی کوچک نیست و در سرنوست قهرمانی و سرنوشت دیگر تیم‌ها هم تأثیرگذار است. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازی باید 3 بر صفر به سود این تیم اعلام شود. آنها خودشان همه چیز را می‌برند و می‌دوزند، ولی امیدوارم کمیته انضباطی در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. ما هیچ هدفی جز بازی کردن نداشتیم و مسئولان و کادر فنی هم بارها توضیح داده‌اند که چه اتفاقاتی رخ داد. به نظر من عادلانه‌ترین حکم انجام بازی است و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار داشت: فوتبال باعث شادی مردم می‌شود و من خواهش می‌کنم که برخی افراد با بعضی اظهارنظرها مردم را به جان هم نیندازند. مردم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و این فوتبال باعث دلخوشی آنهاست. اگر هم قرار است حرفی زده یا نظری داده شود بهتر است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی کیانی سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی کیانی سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی