Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:28:00 GMT

ملاقات اسکوچیچ با آقای گل جام جهانی 98+عکس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۵۸۰

ملاقات اسکوچیچ با آقای گل جام جهانی 98+عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر به کروواسی با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ که ارتباط نزدیکی با داوور شوکر دارد با حضور در فدراسیون فوتبال کروواسی با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

شوکر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای اسکوچیچ در جایگاه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد ارتباطات و همکاری های دو کشور ایران و کروواسی در سطوح فدراسیون ها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ همچنین یادبود فدراسیون فوتبال ایران را به داور شوکر هدیه داد و نشان یادبود فدراسیون فوتبال کروواسی را از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرد.

به گزارش فارس، اسکوچیچ قرار است با حضور در تمرین دیناموزاگرب با صادق محرمی مدافع راست این تیم دیدار کند و سپس راهی روسیه شود تا در تمرینات زنیت شرکت کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال داور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول