Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صادق اکبری از افزایش ۳۹ درصدی مختومه شدن پرونده‌های معوق در محاکم قضائی استان بعد از صدور دستورالعمل کاهش پرونده‌های معوق و مسن خبر داد و گفت: جلسات رسیدگی به این پرونده‌ها در استان مازندران به صورت مستمر تشکیل و از ۱۰۳ هزار و۱۳۶ پرونده ۲۵ هزار و۵۱۹ فقره پرونده قضائی طی یک ماه نیم اخیر مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مازندران بابیان اینکه رسیدگی جهادی به پرونده‌ها در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار گرفت خاطرنشان کرد: البته ما ازتلاش همکاران قضائی واداری در بهبود رسیدگی به پرونده‌ها قدردانی می‌کنیم اما تارسیدن به وضع مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم که امیدواریم با همکاری کارکنان به این هدف مهم دست یابیم.

وی افزود: با توجه به تمهیدات مدیریتی و همکاری همه جانبه کارمندان دستگاه قضائی استان، خوشبختانه شاهد افزایش ۳۹ درصدی مختومه شدن این قبیل پرونده‌ها بوده ایم.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: قبل از صدور دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌ها تعداد ۱۰۳ هزار و ۱۳۶ فقره پرونده مسن وجود داشته که با افزایش ۳۹ درصدی مختومه شدن پرونده‌های معوق امید است با تلاش همه همکاران در تمام حوزه‌های قضائی به کمترین رقم برسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران رئیس کل دادگستری استان پرونده مازندران معوق انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پرونده های معوق پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از محل اعتبارات فصل پنج، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص یافته و این اعتبار می‌تواند به ارتقا و پیشرفت این حوزه کمک کند.

دهقان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در این راستا در دستور کار قرار دارد که برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انعقاد قرارداد با هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی و برگزاری همایش‌های کشوری از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 6078924

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند