Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:42:09 GMT

مربی استقلال به کمیته انضباطی نمی‌رود؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۶۰۸

مربی استقلال به کمیته انضباطی نمی‌رود؟

به گزارش خبرنگار مهر، سید صالح مصطفوی دستیار سابق علیرضا منصوریان، استراماچونی و حالا فرهاد مجیدی در استقلال، در خصوص سفرهای پرماجرای آبی پوشان به امارات و قطر و برخی مسائل حاشیه ای مربوط به زمین تمرین مصاحبه ای انجام داده بود که این مصاحبه به مذاق مسئولان باشگاه خوش نیامد تا چند روز بعد از این مصاحبه، وی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با انتشار نامه کمیته انضباطی باشگاه و طعنه به این کمیته، نوشته است که با نظر فرهاد مجیدی هیچ کدام از بازیکنان و مربیان به کمیته انضباطی نمی روند. حال باید دید مصطفوی با نظر رییس کمیته انضباطی به این کمیته خواهد رفت یا با نظر فرهاد مجیدی در این کمیته حاضر نخواهد شد.

کد خبر 4862700

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که با این تیم توانست در لیگ بیست و یکم بدون شکست قهرمان شود، این روزها مربیگری نمی‌کند اما از دنیای فوتبال اصلاً فاصله نگرفته و لیگ قهرمانان آسیا را به طور جدی دنبال می‌کند. فرهاد که همراه با العین امارات در سال ۲۰۰۳ قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد و تنها چهره ایرانی محسوب می‌شود که به چنین افتخاری نایل شده، قبل از جدال برگشت العین مقابل الهلال عربستان، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و پس از فینالیست شدن نماینده امارات نیز با انتشار متن و عکسی این اتفاق را به مدیران، مربیان و بازیکنان العین تبریک گفت. اتفاقا کادر مدیریتی باشگاه العین امارات تدارک دیده‌اند تا پیشکسوتان و بازیکنان اسبق این باشگاه را هنگام برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه دعوت کنند و فرهاد مجیدی هم یکی از همین مدعوین است.

اگر فرهاد خودش تمایل داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند این مسابقه را در جایگاه ویژه ورزشگاه اختصاصی باشگاه العین از نزدیک تماشا کند. فینال لیگ قهرمانان آسیا میان العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن برگزار می‌شود و فعلاً قرار است مسابقه به صورت رفت و برگشت باشد. بازی رفت ۲۲ اردیبهشت خواهد بود و جدال برگشت هم پنجم خرداد برگزار می‌شود اما هنوز شخص نیست کدام تیم در جدال رفت میزبان است. این نکته را هم فراموش نکنیم که مجیدی از تقابل با ژاپنی‌ها در مسابقات فینال خاطره تلخی دارد. او اردیبهشت سال ۱۳۷۸ همراه با استقلال در فینال جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جوبیلو ایواتا ژاپن شد.

کد خبر 847171 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی