Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، احمد فلاحیان، درباره وضعیت هتل‌های شهر قم به دنبال سرایت ویروس کرونا، اظهار کرد: مسافری نیست که در هتل‌ها پذیرش کنیم. همه رزروها کنسل شده است و وجوه پرداختی مردم را کامل و بدون کسر جریمه برگردانده‌ایم. از امروز (سه‌شنبه، ششم اسفندماه) به دنبال دریافت نامه‌ای از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم نیز  تمام تالارهای عروسی در هتل‌ها تعطیل خواهد شد و وجوه دریافت‌شده کامل به مردم بازگردانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به تعطیلی بیشتر رستوران‌های شهر قم، درباره وضعیت رستوران‌های هتل‌ها گفت: این رستوران‌ها بیشتر مورد مصرف مسافران ساکن در هتل‌ها بود که با توجه به تعطیلی بیشتر هتل‌ها، طبیعتا رستوران‌ها هم خدماتی نمی‌دهند و عملا تعطیل شده‌اند.

او با بیان این که هتل ها خودجوش تعطیل شده‌اند، چون ادامه فعالیت‌شان در این شرایط فقط ضرر اقتصادی نداشت، افزود: حدود ۳۰ درصد هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های قم درحال فعالیت هستند که آن‌ها هم به تدریج درحال پیوستن به جمع هتل‌های تعطیل‌شده هستند. بیشتر هتل‌ها نیروهای‌شان را مرخص کرده‌اند.

دبیر جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم درباره ضدعفونی هتل‌های قم با توجه به دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جامعه هتلداران ایران، گفت: مواد ضدعفونی‌کننده‌ای وجود ندارد، نه دستکش و نه مواد بهداشتی و الکلی. از اداره بازرگانی استان قم درخواست کرده‌ایم جداگانه سهمیه‌ای را به هتل‌های شهر که محل تردد مسافران بوده اند، اختصاص دهد اما هنوز مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی دریافت نکرده‌ایم.

فلاحیان با اشاره به خسارتی که صنعت هتلداری قم متحمل شده است، افزود: از طریق استانداری قم، روز یکشنبه (چهارم اسفندماه) به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای دریافت بسته حمایتی، تخصیص وام کم‌درصد و حمایت‌های دیگر نامه‌ای فرستادیم، اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران شهر قم قم کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران کرونا در قم رستوران ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان