Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روز پیش خبری مبنی بر ابتلای یکی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به ویروس کرونا در برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که این دانشگاه تا امروز این خبر را تایید نکرده بود و حالا این خبر تایید شده و نتیجه آزمایش این دانشجو مثبت اعلام شده است.

درخصوص جزئیات این موضوع خبرنگار حوزه دانشگاه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت‌وگویی با خشنود معاون امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر انجام داده که در ادامه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور دانشجویی دانشگاه خواجه در این باره گفت: یکی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر مشکوک به ویروس کرونا بود که نتیجه آزمایش‌های  او مثبت اعلام شد؛ به همین منظور جلسه‌ای برای اتخاذ تصمیمات لازم در دانشگاه تشکیل شد که طی آن قرار شد تمام خوابگاه‌ها تخلیه شود. 

خشنود افزود: تصمیمات اولیه گرفته شده است و درخصوص اقدامات بعدی از جمله مورد آزمایش قرار دادن هم خوابگاهی‌ها و سایر افراد  در ارتباط با این دانشجو منتظر ابلاغیه وزارت بهداشت هستیم. 

۴۷۲۱۲
 

کد خبر 1357007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه خواجه نصیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، جلسه فرزندان شهدای شاغل در ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور رشادی، مشاور امور ایثارگران وزارت علوم و رشید جعفرپور قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در محل این وزارت برگزار شد.

در این جلسه قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تبیین اهمیت بزرگداشت یاد و نام شهدا، افزود: حضور فرزندان شهدا در ستاد وزارت علوم مایه خیر و برکت بوده و باعث گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در وزارتخانه خواهد شد.

جعفرپور با ارائه بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها، بیان کرد: سامانه معرفی شهدای دانشجو با مدیریت سازمان بسیج دانشجویی و مساعدت وزارت علوم، گنجینه فاخری برای ارائه خدمات در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است که تاکنون توانسته برای بیش از ۴۰۰۰ نفر دانشجوی شهید، صفحات مجزایی در فضای دیجیتالی ایجاد کند که اطلاعات مربوط به شهدای دانشجو در آن بارگذاری شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه تدوین زندگینامه شهدای استاد، بیان کرد: فرهنگنامه شهدای علم و دانش توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده که می‌تواند مرجع مناسبی برای تقویت و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در فضای دانشگاه‌ها باشد.

جعفرپور با اشاره به برگزاری دو دوره کنگره شهدای دانشجو افزود: اکنون در حال اجرای کنگره سوم شهدای دانشجو هستیم؛ که برخی یادواره‌های دانشگاهی و استانی برگزار شده و در حال آمادگی برای برگزاری دوره سوم کنگره ملی شهدای دانشجو با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و بنیاد شهید هستیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقویت محتوایی کنگره‌های شهدای دانشگاهی، بیان کرد: سال قبل با همت دانشگاه گیلان اولین کنگره ملی شهدای استاد و کارمند دانشگاه‌های کشور برگزار شد و قرار شد دبیرخانه این گنگره فعال بماند و آثار مرتبط با شهدای استاد و کارمند دانشگاه‌ها را جمع‌آوری و منتشر کند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت همکاران فرزند شهید شاغل درستاد و دانشگاه‌ها تأکید کرد: فرزندان شهید تداوم‌بخش فرهنگ ایثار و شهادت در ستاد وزارت علوم و دانشگاه‌ها هستند.

کد خبر 6056988

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی بین الملل در رشته اندودانتیکس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • بارگذاری اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال
  • اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال ثبت شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگذاری شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد