Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@00:55:40 GMT

ملاقات اسکوچیچ با آقای گل جام جهانی 98

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۹۱۹

ملاقات اسکوچیچ با آقای گل جام جهانی 98

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ که ارتباط نزدیکی با داوور شوکر دارد با حضور در فدراسیون فوتبال کروواسی با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

شوکر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای اسکوچیچ در جایگاه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد ارتباطات و همکاری های دو کشور ایران و کروواسی در سطوح فدراسیون ها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ همچنین یادبود فدراسیون فوتبال ایران را به داور شوکر هدیه داد و نشان یادبود فدراسیون فوتبال کروواسی را از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرد.

 اسکوچیچ قرار است با حضور در تمرین دیناموزاگرب با صادق محرمی مدافع راست این تیم دیدار کند و سپس راهی روسیه شود تا در تمرینات زنیت شرکت کند.

اسکوچیچ: فوتبال ایران مثل ترافیکش با هرج و مرج است کد خبر 486890 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پری سیما علیزاده، در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.


از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان "سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان" است.

پری سیما علی زاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی ورودی مهر ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر نیز برای اختراع‌های بعدی دارم که انشالله به لطف خدا به نتیجه مطلوب برسند.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس