Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:15:15 GMT

بازیکنان نساجی قبل از عید نوروز شارژ مالی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۹۶۸

بازیکنان نساجی قبل از عید نوروز شارژ مالی می‌شوند

عضو هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: قبل از عید نوروز، میزان پرداختی‌ها به کادر فنی و بازیکنان را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید نیز تصمیم داریم ۲۰ درصد دیگر به آنها پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی اظهار داشت: یک معلم جای خودش را به معلمی دیگر داد و جا دارد از زحمات محمدرضا مهاجری تشکر کنیم، سلامتی او اولویت ما است و اگر وی در ادامه با تیمی قرارداد نبست از کمک‌ها و مشاوره‌هایش قطعاً استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کادر فنی خوبی آمده و محمود فکری هم تجربه و هم انگیزه لازم را دارد، شما بازیکنان وظیفه دارید بیشترین تلاش را برای بالا بردن ارزش افزوده خودتان و تیم داشته باشید. آقای امیری هم زحمت می‌کشند و انشالله با کمک هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

همچنین  حمیدرضا بایندریان عضو هیات مدیره باشگاه در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی ضمن تشکر از زحمات محمدرضا مهاجری سرمربی پیشین این تیم گفت:در نخستین روز ماه رجب قرار داریم و از خدای متعال عاقبت‌بخیری را برای تیم‌مان مسئلت می‌کنیم، به آقای فکری هم خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم روزهای خوبی را با هم سپری کنیم.

وی افزود: شرایط نامنظمی به لحاظ مالی داشتیم اما پس از اینکه حدادیان مالکیت باشگاه را به‌عهده گرفت، با تمام توان معوقات قبلی را مدیریت کردیم.  از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند،سال اقتصادی خوبی نبود و ان‌شاالله سال آینده شرایط بهتری را مهیا می‌کنیم.

بایندریان در ادامه از قول حدادیان مالک باشگاه نساجی گفت: خبرهای خوبی داریم و قبل از عید نوروز، میزان پرداختی‌ها را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید ۲۰ درصد دیگر نیز اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران علیرضا اسدی محمود فکری نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو آلوز را طلسم کردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست تلخ تراکتور در روزی رقم خورد که بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی را از دست دادند که باعث ناراحتی شدید بازیکنان تیم تراکتور هم شد. سرخپوشان تبریزی به خصوص در نیمه اول شانس خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما ضربات بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت.

در آخرین دقایق نیمه اول ریکاردو آلوز یک دوی خوبی را با بازیکن هم‌تیمی انجام داد و سپس ریکی در مقابل محوطه جریمه یکی از بازیکنان ذوب‌آهن را به زیبایی دریبل زد و در حالی که دو بازیکن حریف باهم برخورد کردند، او شوت خود را به سمت دروازه زد.

آلوز در این صحنه بدشانس بود و شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا ستاره پرتغالی که پیش از این هم تا آستانه گلزنی و گلسازی پیش رفته بود، دست خود را روی زمین بکوبد و به این شکل ناراحتی خود را نشان دهد.

البته ریکاردو در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت و به خصوص در بحث دوندگی پایینتر از حد انتظار ظاهر شد.

نکته جالب اینکه نمایش او در پست غیرتخصصی به حدی پایینتر از حد بود که خمس تصمیم گرفت دوباره در اواسط نیمه اول به صفا هادی اعتماد کند.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • شارژ نفت با موشک‌های ایرانی!
  • گام‌های لرزان اساطیر ایرانی
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • واکنش‌های خوب مخاطبان تلویزیون به «شب خوش»
  • واکنش‌های خوب مخاطبان برنامه «شب خوش»
  • ریکاردو آلوز را طلسم کردند (عکس)