Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:58:05 GMT

حضور مدیران در تصویربرداری «دست فرمون»

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۰۶۴

حضور مدیران در تصویربرداری «دست فرمون»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، هم‌زمان با آغاز ضبط مرحله چهارم از فصل نخست برنامه «دست فرمون»، مدیران این شبکه در محل ضبط این برنامه حضور یافتند. در شب ضبط چهل و یکمین قسمت برنامه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه علی اکبر کاظمی قائم مقام، مرتضی جاسبی مدیر تولید و علیرضا صباغ مدیر اداری و مالی این شبکه، دیدار صمیمی و مفصلی با شرکت کنندگان، مربیان و عوامل تولید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی با حضور در محل ضبط برنامه مسیر تغییر یافته در مرحله چهارم را افتتاح کرد. پیش از آغاز ضبط، رانندگان نیز دورهای تمرینی زدند و در حاشیه پیست نیز مربیان حاضر در این قسمت با مدیر شبکه نسیم صحبت های جالبی داشتند.

نادر جعفری قهرمان باسابقه مسابقات سرعت و دریفت ایران درباره برنامه «دست فرمون» گفت: بنده سابقه زیادی در مسابقات مختلف اتومبیلرانی دارم اما در این مدت کوتاه که برنامه «دست فرمون از سیما پخش شده واکنش های بسیار خوبی از مردم دیده ام. این برنامه جای خود را به خوبی در میان مردم باز کرده و حتی بانوان نیز آن را دنبال می کنند.

محسن جعفری رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی نیز درباره برنامه «دست فرمون» به مدیر شبکه نسیم گفت: در وهله اول باید از شبکه نسیم به خاطر ساخت این برنامه تشکر کنیم. جای این برنامه در تلویزیون به شدت خالی بود. رشته اسلالوم به عنوان تکنیک پایه در اتومبیلرانی شناخته می شود و رانندگانی که اسلالوم را یاد می گیرند در همه رشته های اتومبیلرانی می توانند مسابقه بدهند. در این برنامه ورزشکاران و قهرمانان ما در سطح عمومی معرفی و شناخته شدند چیزی که تا به حال رخ نداده بود.

وی که مسئولیت برگزاری مسابقات زیادی را در سطح کشور به عهده داشته ادامه داد: خوشبختانه این برنامه بازتاب و بازخورد بسیار خوبی در سطح کشور داشته و ما این موضوع را در شهرستان های مختلف به عینه دیده ایم.

فصل نخست مسابقه «دست فرمون» وارد چهارمین مرحله خود شده است و از شنبه تا سه شنبه، ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

کد خبر 4862861 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه دست فرمون شبکه نسیم محمد احسانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر بازیگر سینما سازمان سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ شبکه یک سیما پوستر شبکه نسیم دست فرمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری 700 هیأت رزمندگان اسلام به مدت 3 روز در مشهد گفت: این همایش از 5 تا 7 اردیبهشت‌ در مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این نشست علما و مسئولان مربوطه به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال 1403 می‌پردازند. موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از اربعین و برنامه‌های سال 1403 موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده های جدید جهت ارتقاء هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه. این 700 مدیر هیأت، شامل 400 مدیر هیأت رزمندگان اسلام و 300 مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را می‌شوند.

10 توصیه مهم به مداحان در آستانه محرم

مداحی ادامه داد: حجت الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، آقای آل داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت داری، سردار فلاح‌زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، آقای وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و نیز انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج احمد واعظی در این نشست به مدیحه سرایی و حجت الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت. در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس