Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه فرهنگی شهید ابراهیم خانی، چند شبکه تلویزیونی عربی در کشورهای عراق، لبنان و یمن و شبکه های ماهواره ای عرب زبان با توجه به موضوع این فیلم خواستار دوبله عربی و امتیاز پخش این فیلم شدند.

مجید فرجی کارگردان مستند داستانی «دو ابراهیم» گفت: گره اصلی این فیلم موضوع یافته شدن دو جنازه از شهید تکاور ابراهیم خانی در ارتفاعات عراق است که سبب شد برخی از اهالی عرب و کرد ایران و عراق قایل به زنده بودن این تکاور ارتش ایران شوند و ابهامات و تقدس هایی در این زمینه در نظر مردم عراق ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع جذاب این مستند داستانی درباره تکاور ایرانی سبب شد که چند شبکه تلویزیونی و ماهواره ای عرب زبان خواستار دریافت امتیاز پخش این فیلم و دوبله عربی آن باشند تا برای مخاطبان عرب زبان پخش شود. هرچند نتیجه این تعاملات بستگی به نظر و توافق نهایی تهیه کننده اثر دارد اما این امر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی ما در میان مخاطبان عرب زبان است و مفاخر ملی ما از جمله تکاور شهید ابراهیم خانی را بیشتر می شناساند.

مستند داستانی «دو ابراهیم» توسط دبیرخانه فرهنگی شهید خانی و حوزه هنری استان البرز تولید شده و به زودی اکران عمومی می شود.

کد خبر 4862884 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم مستند مستندساز حوزه هنری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر بازیگر سینما سازمان سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ شبکه یک سیما پوستر عرب زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.   شهید محسن حسین‌نیا علاوه بر اینکه در عرصه حفاظت از مردم و میهن فعال بود و جان بر سر این راه فدا کرد مداح اهل بیت و تکواندوکار هم بود خانواده این شهید که می‌گویند آرزوی همیشگی سید محسن شهادت بود و این درخواست را از همه حتی کودکان هم می‌کرد.   از این شهید والامقام ۲ دختر ۹ ساله و ۹ ماهه به یادگار مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر