Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای اهل سنت حوزه شرق گلستان از حضور باشکوه مردم این حوزه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عبدی باشقره با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شریف شهرستان های مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

حضور چشمگیر مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستانهای مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گام‌های استوار و مشارکت پرشور مردان و زنان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح شرایط حساس فعلی، در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، همراه با دیگر ایرانیان سلحشور، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌تر ساخت. 

اینجانب از حضور حماسی همه مردم غیور و شهروندان شریف و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، قضایی، امنیتی و انتظامی، همچنین از اصحاب رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌ نمایم.

همچنین تبریک عرض می نمایم خدمت آقای دکتر رضا آریان پور بعنوان منتخب نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق گلستان و برای ایشان از ایزد منان توفیق خدمت روز افزون به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندم.

عبدی باشقره ( کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق گلستان)
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرق گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم