Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:43:25 GMT

مخابرات منطقه زنجان، جزو پنج استان برتر کشور است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۳۷۵

مخابرات منطقه زنجان، جزو پنج استان برتر کشور است

همایون دلجویی روز سه‌شنبه در جلسه شورای مدیران فناوری ارتباطات و اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: خطوط ارتباطی این استان طی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایدار بود.

وی افزود: از ابتدای شروع فرآیند رای‌گیری و برگزاری انتخابات، مدیران فنی و ستادی مخابرات منطقه زنجان با رصد وضعیت ارتباطی، ارتباط تلفن‌های ثابت و همراه و دیتا را پایدار نگه داشتند تا خللی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلجویی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش حساس ارتباطات در برگزاری انتخابات، مدیران مخابرات منطقه زنجان حسب تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در ادارات محل خدمت خود به امور مربوطه، رسیدگی کردند.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مدیران ستادی، فنی و شهرستانی، وضعیت ارتباطی حوزه خود را به صورت ساعتی به مدیریت ستاد اعلام می‌کردند که خوشبختانه در طی ساعات مقرر اخذ رای در هیچ شعبه‌ای قطعی ارتباط مشاهده نشد.

دلجویی افزود: این موفقیت و امر مهم، مرهون تلاش‌های پرسنل خدوم مخابرات منطقه زنجان بود.

بر اساس پیشنهاد رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان و موافقت تمام اعضای شورای مدیران فناوری ارتباطات و اطلاعات استان، مقرر شد نمایشگاه الکامپ زنجان آبان سال ۹۹ برگزار شود.

افشین آشوری گفت: این نمایشگاه با حضور همه سازمان‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تشکل‌های خصوصی این حوزه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

در این جلسه که با حضور مدیران و رییسان اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب، اداره کل پست استان، مدیریت شعب پست‌بانک استان، مدیریت مخابرات منطقه زنجان، مدیریت ارتباطات زیرساخت استان، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان و رییس انجمن  صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان و به ریاست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد علاوه بر بررسی موضوعات مرتبط با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی، جایگاه مخابرات منطقه زنجان در میان سایر استان‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین به منظور بهبود رویه استعلام‌های پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان، مقرر شد اقداماتی جهت کوتاه شدن فرآیند پاسخگویی به استعلام‌ها انجام شود.

برچسب‌ها نمایشگاه بین المللی الکامپ تلفن همراه انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت ارتباطات سیار ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی الکامپ تلفن همراه انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت ارتباطات سیار ایران زنجان نمایشگاه بین المللی الکامپ تلفن همراه انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت ارتباطات سیار ایران زنجان مخابرات منطقه زنجان برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: طی دو سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی منشأ خیر و به نفع مردم است و از مدیران اجرایی در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تأثیرگذار نگاه متفاوتی داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

افشارچی تاکید کرد: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی بر لزوم استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 6086962

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی