Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:42:56 GMT

تونی کروس چگونه رئالی شد؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۳۸۸

تونی کروس چگونه رئالی شد؟

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۴ قصد داشتند تونی کروس هافبک بایرن مونیخ که در همان سال با تیم ملی کشورش به قهرمانی جام جهانی رسیده بود، را جذب کنند.  

با وجود این که منچستر یونایتد در آن مقطع بیشترین شانس را برای جذب ستاره آلمانی داشت، اما در نهایت این انتقال عملی نشد تا کروس راهی سانتیاگو برنابئو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروس که در گذشته باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌دید، اکنون هم قصدی برای جدایی از کهکشانی‌ها ندارد و مشتاق است با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.  

پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ و قهرمانی تیم ملی آلمان، کارلو آنچلوتی سرمربی وقت رئال مادرید برای جذب او تلاش‌هایی انجام داد، اما پیش از آن دیوید مویس کروس را قانع کرده بود به منچستر یونایتد بپیوندد. انتقال کروس به منچستر یونایتد در تابستان همان سال قطعی شده بود، اما اخراج مویس و جایگزینی لوئیز فن خال باعث شد پیوستن کروس به جمع شیاطین سرخ منتفی شد و او مسیر دیگری را در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید: ۴ انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی

با این وجود پیش از رفتن کروس به رئال مادرید، برخی ستاره‌های لیورپول و منچستر یونایتد برای متقاعد کردن ستاره آلمانی جهت پیوستن به تیم هایشان با او مذاکراتی انجام دادند. لوئیز سوارز و استیون جرارد ۲ بازیکن لیورپول بودند که برای راضی کردن کروس پیش قدم شدند تا او را به مرسی ساید بیاورند.  

تونی کروس درباره علاقه لیورپول به همکاری با او اظهار داشت: هیچ وقت مذاکره مستقیمی میان ما انجام نشد، اما آن‌ها پیشنهاد کردند درباره باشگاه و موارد دیگر صحبت‌های بیشتری کنیم. نکته جالبی که وجود داشت این بود که سوارز همان موقع رفتنش به بارسلونا قطعی شده بود.  

او درباره تمایل منچستر یونایتد در زمان دیوید مویس برای جذب او اظهار داشت: مویس برای دیدن من آمد و در مذاکراتی که کردیم، قرارداد پایه نهایی شده بود، اما کمی بعد مویس اخراج شد و فن خال هدایت منچستر یونایتد را برعهده گرفت که همین موضوع باعث شد اوضاع کمی پیچیده شود.  

بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه گفت: به هر حال فن خال برای منچستر یونایتد برنامه‌های خودش را داشت. مدتی گذشت و از منچستر یونایتد خبری نشد. پس از جام جهانی هم آنچلوتی تماس گرفت و تمام ماجرا همین بود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد جام جهانی تونی کروس منچستر یونایتد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای در گزارشی مدعی شد باشگاه ‏وستهم در روزهای اخیر با روبن آموریم، سرمربی پرتغالی اسپورتینگ، ‏مذاکراتی جدی داشته است. ‏

وستهم که احتمالا از تابستان پیش رو با سرمربی‌اش دیوید مویس ‏قطع همکاری خواهد کرد به دنبال جانشین او است. مذاکره روبن ‏آموریم با وستهم در حالی است که او در روزهای گذشته چند بار به ‏صراحت هر نوع مذاکره با لیورپول را رد کرد و تلویحا گفته بود ترجیح ‏می‌دهد در اسپورتینگ بماند. ‏

قرارداد دیوید مویس با وستهم تابستان به اتمام می‌رسد و با اینکه او ‏در ماه فوریه گفته بود باشگاه انگلیسی قرارداد جدیدی به او پیشنهاد ‏داده ولی شبکه اسکای و سایت اتلتیک می‌گویند وستهم با او به ‏توافق نرسیده و به احتمال زیاد در پایان فصل شاهد جدایی مویس از ‏این تیم انگلیسی خواهیم بود. ‏

اگر آموریم واقعا روی نیمکت وستهم بنشیند پاسخ منفی‌اش به ‏اصرارهای لیورپول جالب توجه خواهد بود. این که یک مربی جوان و ‏آینده‌دار نیمکت تیم بزرگی مثل لیورپول را رد کرده و وستهم را ترجیح ‏بدهد عجیب به نظر می‌رسد. ‏

شاید یکی از دلایل آموریم برای پاسخ منفی دادن به لیورپول، دشوار ‏بودن هدایت تیمی باشد که سالها هدایتش را یکی از کاریزماتیک‌ترین ‏مربیان دنیا به عهده داشته: یورگن کلوپ. هر مربی‌ای که از فصل ‏آینده روی نیمکت قرمزهای آنفیلد بنشیند بدون شک دائما با کلوپ ‏مقایسه خواهد شد. روبن آموریم به عنوان یک مربی جوان و ‏جاه‌طلب ترجیح می‌دهد در باشگاهی کوچک‌تر و با جنجال‌های کمتر ‏رسانه‌ای کارش را ادامه داده و تصویرش را به عنوان یک مربی کاربلد ‏تثبیت کند.  ‏

دیگر خبرها

  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم