Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:59:51 GMT

تابع نظر وزارت بهداشت هستیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۴۳۸

تابع نظر وزارت بهداشت هستیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در پی ورود ویروس کرونا به کشور و امور بهداشتی پیرامون آن، در حوزه حرم مطهر امام رضا(ع) تابع نظر وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی در حاشیه آیین رونمایی از دانش فنی و تولید فیلم های چندلایه فرآورده‌های تزریقی و ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل شرکت داروسازی ثامن در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دو شب قبل با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردیم و نامه‌ای هم به رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دادیم و در این حوزه ما هیچ نظر و دخالتی نداریم همه امر را به وزارت بهداشت واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دوستان خود که در حوزه سلامت آستان قدس رضوی از جمله شرکت داروسازی ثامن و حوزه هایی که در این زمینه فعال هستند اعلام کردیم که فعالیت خود را افزایش دهند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: به این دوستان اعلام شده است که اگر امکاناتش را دارند در موضوع مایع ضدعفونی کننده به طور شبانه روزی کار کنند و در مساجد، حسینیه ها و مراکز عمومی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند تا عده‌ای سواستفاده چی نتوانند از این ماجرای ویروس کرونا به فکر منافع حیوانی و مادی خود باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی کرونا در ایران کرونا در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی تلاوت «وعده صادق» به همراه پرسمان قرآنی از روز گذشته یکشنبه ۲۶ فروردین در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

این کرسی تلاوت که به مناسبت عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس برگزار می‌شود تا جمعه ۳۱ فروردین ادامه داشته که طی آن قاریان بین‌المللی اعم از محمدجواد پناهی، حمیدرضا احمدی‌وفا، سیدجواد حسینی، علیرضا رضایی و مختار دهقان به تلاوت قرآن می‌پردازند.

اجرای حافظان قرآن کریم و گروه‌های همخوان و تواشیح از جمله دیگر برنامه‌های این کرسی تلاوت است و حجت‌الاسلام ابوی‌سانی؛ کارشناس مسائل سیاسی به توضیح ابعاد گوناگون عملیات «وعده صادق» و تحولات متأثر از آن در عرصه خاورمیانه می‌پردازد.

این برنامه که به همت اداره دارالقرآن حرم رضوی و اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم رضوی برگزار می‌شود، هر روز تا ۳۱ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۱۸ دایر است.

کد خبر 6078715 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد