Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:07:41 GMT

مجازات ماسک فروش گران فروش در فسا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۴۴۰

مجازات ماسک فروش گران فروش در فسا

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:یک باب مغازه کالای پزشکی در فسا به علت گرانفروشی و فروش ماسک با قیمت غیر متعارف تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر مریم بهمنیار گفت: بازرسی از داروخانه ها و فروشندگان کالای پزشکی شهرستان فسا را تشدید کرده ایم که این بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس  در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قیمت ها و عرضه مناسب انواع ماسک، دستکش، محلول و ژل ضدعفونی کننده به صورت روزانه کنترل می شود که در بازرسی بازرسان این معاونت در فسا، یک واحد صنفی به علت گرانفروشی و عرضه ماسک با قیمت غیر متعارف توسط بازرسان معاونت غذا و دارو و با هماهنگی مراجع قضایی تعطیل شد.

به گفته وی  شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت با شماره تلفن های ۵۳۳۱۸۳۸۴، ۵۳۳۱۸۳۸۲ و یا سامانه تلفنی ۱۹۰ واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک پزشکی گران فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم یک رستوران در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدغالب موسوی گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.   وی افزود: در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد.     موسوی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان