Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@17:09:58 GMT

آموزش 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۷۷۷

آموزش 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا

محسن ذاکریان گفت: تا هفته آینده بیش از 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا را در سطح استان آموزش می‌دهیم که این مربی‌ها ما را در آگاه‌سازی و آموزش صحیح مردم یاری می‌رسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ذاکریان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از اولین روز پخش اخباری مبنی بر مشاهده ویروس کرونا در ایران و قرار گرفتن تمامی کادر بهداشتی و درمانی خراسان رضوی به حال آماده‌باش، بسیج جامعه پزشکی در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت مقابله با ویروس کرونا بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال انجام اقدامات مشترکی برای مقابله با کرونا با دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستیم، گفت: با توجه به اینکه تاکنون هیچ‌گونه واکسن یا درمان قطعی علیه ویروس کرونا ساخته نشده است لذا پیشگیری و آموزش مقابله با کرونا به مردم، مهم‌ترین موضوعی است که باید انجام شود.

ذاکریان تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی تمام انرژی خود را برای آموزش آحاد مردم جهت مقابله و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا گذاشته است از این رو با اعزام مربی و پخش بروشورهای آموزشی در مساجد و مراکز تجمع مردم سعی شده تا آگاهی مردم در خصوص راه‌های انتقال این ویروس را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما در بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی آمادگی تربت مربی از افراد داوطلب جهت آموزش روش صحیح مقابله با کرونا را داریم، افزود: از اینجا از تمامی ائمه جماعات، گروه‌های فرهنگی، اجتماعی و جهادی که علاقه‌مند باشند تا ما را در این آموزش همگانی یاری برسانند، دعوت می‌شود تا در دوره‌های رایگان تربیت مربی جهت آموزش روش‌های صحیح مقابله با کرونا به آحاد مردم شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطر نشان شد: بر اساس برآوردهای انجام شده، تا هفته آینده بیش از 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا را در سطح استان آموزش می‌دهیم که این مربی‌ها ما را در آگاه‌سازی و آموزش صحیح مردم یاری می‌رسانند.

ذاکریان با بیان اینکه در حال حاضر 50 نفر به حاشیه شهر مشهد برای آموزش مردم جهت مقابله با کرونا اعزام شده‌اند، گفت: با توجه به مراجعه بیش از حد مردم به مراکز بهداشتی برای معاینه و شناسایی افراد مبتلا و محدودیت کادر درمانی،  بسیج جامعه پزشکی این آمادگی را دارد تا نیروهای خود را به مکان‌های مشخص‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اعزام کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی مقابله با کرونا خراسان رضوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم

 روایت زندگی بانوی کارآفرینی که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است؛ اما عاشق عروسک سازی است، شنیدنی است. 

مکی سعی کرده  است در عروسک هایش از هنرهای اصیل ایرانی از جمله پته و گلیم بهره ببرد تا نسل جدید علاوه بر لذت بردن از بازی کودکانه خود، هنر دست هنرمندان را به خاطر بسپارند. 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد