Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سعید آذری درباره درخواست بسیاری از اهالی فوتبال برای تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا و مقاومت هایی که به خاطر منافع تیم ملی صورت می گیرد، گفت: باید از هرکسی که می گوید به خاطر منافع ملی لیگ فوتبال برگزار شود حتی بدون تماشاگر، شک کرد. منافع ملی در فوتبال مهمتر است یا جان آدم ها؟ می خواهیم صد سال فوتبال نباشد! منافع ملی در فوتبال وقتی معنا پیدا می کند مردم سلامت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت یک ملت به خاطر این ویروس به خطر بیافتد که منافع فوتبال تامین شود؟

آقای روحانی! فوتبال را تعطیل کنید
وی ادامه داد: اگر بازی پرسپولیس و سپاهان برگزار نمی شد، دنیا به آخر می رسید و آیا این همه حاشیه شکل می گرفت؟ از آقای روحانی رئیس جمهور ایران و وزیر ورزش و جوانان خواهش می کنم این فوتبال را تعطیل کنند. از هرکسی که در فدراسیون قبولش دارند خواهش می کنم لیگ تعطیل شود. مردم گناه دارند. مگر فوتبال برای مردم نیست؟ تعطیلی لیگ خواست مردم است.

اساسنامه فدراسیون فوتبال سراپا ایراد است
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که یکی از منتقدان اساسنامه فدراسیون فوتبال است، درباره جمع کردن ۱۰ امضا و ارائه درخواست برای اصلاح اساسنامه، تاکید کرد: اساسنامه فدراسیون سراپا ایراد است. با امضای ۱۰  عضو مجمع که آنرا گرفته ایم، مجمع موظف است در اولین جلسه خود اصلاح اساسنامه را در دستور کار بگذارد. همین اساسنامه «نیم بند» فعلی می گوید با امضای ۱۰ عضو، مجمع موظف است رسیدگی کند.

وزارت اعلام کرد انتخابات با اساسنامه جدید برگزار نشود
آذری افزود: یکسری حقایق در فوتبال ما پنهان می ماند. حدود دو ماه پیش فدراسیون فوتبال نامه ای به وزارت ورزش می زند و سئوال می کند که انتخابات با اساسنامه فعلی برگزار شود یا اساسنامه ای که با حضور نمایندگان فیفا تدوین شده است. آقایان در وزارتخانه هم گفتند انتخابات طبق اساسنامه قبلی برگزار شود یعنی همان که در سال ۱۳۸۶ تدوین شد. الان هم با درخواست ۱۰ عضو در مجمع پیش رو، باید اصلاح اساسنامه در دستور کار باشد نه برگزاری انتخابات.

انتخابات آیین نامه اجرایی ندارد
عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا این درخواست قطعا در مجمع ۲۵ اسفند عملی می شود؟ گفت: حق ندارند چیزی جز این را انجام بدهند. اعضای فعلی فدراسیون حق ندارند خارج از مفاد اساسنامه عمل کنند. یکی از چالشی ترین مشکلات اساسنامه این است که برای انتخابابت، آیین نامه اجرایی ندارد.

اساسنامه، موجود ناقص الخلقه است
آذری خاطرنشان کرد: اساسنامه فعلی فدراسیون مثل یک موجود ناقص الخلقه است. این اساسنامه بیشتر شبیه به ماجرای «فیل و تاریکی» در مثنوی مولوی است که هرکسی بخشی از فیل را لمس می کرد. درباره اساسنامه هم هرکسی برداشت خودش را دارد و به کل موضوع اشراف ندارد. این جای تعجب دارد. به نظرم در این انتخابات هرکسی به فکر این است که «از این نمد کلاهی برای خودش بدوزد».

بیشتر بخوانید: مجیدی: حتما باید یک نفر بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟

اساسنامه ۳۰ ایراد دارد
وی در پاسخ به این سئوال که اساسنامه فعلی چند ایراد دارد؟ تصریح کرد: به نظرم اساسنامه فعلی ۳۰ ایراد دارد. البته بنده در حال مطالعه اساسنامه فدراسیون استرالیا هم هستم تا تفاوت هایش را در بیاورم.

نمی توانستم در این فضا کار کنم
عضو مجمع فدراسیون فوتبال که از حضور در انتخابات این فدراسیون در بخش هیات رئیسه انصراف داده است، درباره این اقدامش هم گفت: فضای فعلی فضایی نیست که من و امثال من بتوانند تاثیرگذار باشند. برای همین انصرافم را از شرکت در انتخابات در بخش هیات رئیسه اعلام کردم. در حال حاضر تمام هدفم تمرکز روی آینده ای است که برای باشگاه فولاد ترسیم کرده ام.

التماس می کردند نامشان را بنویسیم ولی الان جواب تلفن نمی‌دهند
آذری افزود: با احترام به اعضای مجمع باید بگویم نیاز است که نگرش بعضی از اعضا نسبت به ماهیت فوتبال و عنصر تعیین کننده آن در جامعه باید تغییر کند. تا مدتی پیش یک رئیس هیات استانی التماس می کرد که نامش را در فرم انتخابات قرار بدهیم ولی الان دیگر جواب ما را نمی دهد. حالا تصور کنید این فرد قرار است نماینده جامعه ای باشد که باید به آنها پاسخگو هم باشد. این افراد ماهیت خودشان را یک هفته ای ثابت و فکر کردند با امضای ما همه چیز تمام شده است.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rSu خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا سعید آذری اساسنامه فدراسیون فدراسیون فوتبال اساسنامه فعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

رئیس‌جمهور اوکراین از اقدام کشورهای غربی در ارائه کمک سریع به رژیم صهیونیستی اسرائیل بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران انتقاد کرده و ابراز تعجب کرد که "چرا چنین برخورد قاطعی با اوکراین که در حال جنگ با روسیه است، نمی‌شود". - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با هوگو تراورز، وبلاگ نویس معروف فرانسوی، از این مسئله شکایت کرد که کشورهای غربی بدخواهانه برخورد می‌کنند، زیرا بعد از حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل، سریعاً به تل آویو کمک کردند، اما در رابطه با اوکراین که در حال جنگ با ارتش  روسیه است، چنین حمایتی را از خود نشان نمی‌دهند.

زلنسکی با اعتراف به این واقعیت که از زمان تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه، توجه کمتری به اوکراین شده، افزود: «اگر کشورها به تنهایی به اوکراین کمک نکنند زیرا می‌ترسند که به درگیری نظامی با روسیه کشیده شوند، این بدان معناست که آنها واقعاً از روسیه می‌ترسند. و اگر غربی‌ها چنین کمکی را به اسرائیل ارائه کنند، این بدان معناست که آنها مطمئن هستند که جنگی با ایران رخ نخواهد داد. و این برخورد آنها یک وضعیت متناقض و بدخواهانه  است.»

رئیس‌جمهور اوکراین افزود که از نحوه کمک متحدان غربی به تل آویو شوکه شده  و  بسیار متعجب است که "چنین برخورد قاطعی با اوکراین نمی‌شود".

زلنسکی همچنین از این مسئله انتقاد کرد که اسرائیل از حمایت‌های غرب برخوردار است، در صورتی که بخشی از ائتلاف آتلانتیک شمالی نیست. به گفته او، هر چه رسانه‌های غربی به کی‌یف کمتر توجه کنند، شهروندان این کشور نیز کمتر به آن توجه می‌کنند. و این منجر به "مسئولیت کمتر از سوی رهبران سیاسی" شده و کاهش کمک‌ها را در پی خواهد داشت.

زلنسکی بار دیگر رد نکرد که ممکن است حاضر به مذاکره با روسیه شود

رئیس جمهور اوکراین در این مصاحبه همچنین احتمال مذاکره با روسیه برای حل مناقشه را رد نکرد. او در این باره توضیح داد: ما سندی برای حل همه مسائل با چشم انداز خود آماده خواهیم کرد و  زمان مناسبی را برای انتقال این سند به مسکو و بحث در مورد آن انتخاب خواهد یافت.

در این رابطه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هیچ دورنمای روشنی در مورد موضوع مذاکرات بین مسکو و کی‌یف وجود ندارد، زیرا رهبری اوکراین چنین احتمالی را رد می کند.

او در واکنش به سخنان ولادیمیر زلنسکی در مصاحبه با هوگو تراورز که احتمال مذاکره با روسیه برای حل مناقشه را رد نکرده، اینگونه توضیح داد: این ادعا مسلماً غیر واقع بینانه است، چرا که کی‌یف قصد دارد به همراه کشورهای غربی ابتدا سندی را در مورد حل و فصل همه مسائل بر اساس دیدگاه خود تهیه کند و بعد آن را به مسکو انتقال دهد،  چنین اقدامی برای طرف روسی قابل قبول نخواهد بود.

پسکوف افزود: «کی‌یف به طور رسمی امکان هرگونه مذاکره با مسکو را رد می‌کند و هیچ دورنمایی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین عملیات ویژه نظامی ادامه خواهد داشت.»

وی همچنین یادآور شد که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین پیش از این بارها آمادگی روسیه برای حل مسالمت‌آمیز مسئله اوکراین را اعلام کرده است، با این حال، این یک ابتکار صلح نیست، بلکه صرفاً اعلام مواضع مسکو است.

تأکید کرملین بر عدم‌تغییر روند درگیری نظامی در اوکراینتاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگدیدگاه پوتین درباره کنفرانس صلح سوئیس/ وضعیت مرزهای بلاروس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین