Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق با آخرین آمارهای هواشناسی استان ایلام از عصر دیروز تاکنون شهرستان بدره با ثبت ۱۱۳ میل متر بارندگی رکورددار بارش‌ها در استان ایلام بوده است.

در این آمار برای شهر ایلام ۵۲/۹، ایوان ۴۸/۴، سرابله ۶۴/۷، لومار ۵۵/۱، دهلران ۲۵/۲، مهران ۱۹/۶، دره شهر ۷۴/۲، آبدانان ۹۹/۶، ارکواز ۹/‏۵۴‬ میلی متر بارش گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام هواشناسی ایلام، بارش باران تا فردا چهارشنبه تقویت می‌شود و دامنه پراکنش این سامانه همه استان ایلام است که تقویت بارش‌ها به ویژه مناطق شرق و شمال بیشتر از سایر نقاط است.

این سامانه از اواخر وقت فردا از استان ایلام خارج می‌شود و رعد و برق، وزش باد، مه‌گرفتگی در گردنه‌ها و کاهش دید و بارش تگرگ از دیگر پدیده‌های جوی این سامانه است.

کد خبر 4862952

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران ایلام شهرستان بدره انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پناهی اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته، ایستگاه‌های قروه با ۱۳ میلی متر، موچش ۸ میلی متر، قاملو و کامیاران ۵ میلی متر، گل تپه ۴ میلی متر و سنندج ۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه تا فردا عصر ادامه خواهد داشت، افزود: عمده بارش‌ها برای امروز و بخش شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه ورزش باد شدید در استان انتظار می‌رود.

پناهی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته هوای استان آرام و پایدار خواهد بود.

کد خبر 6085535

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور