Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سندرز با ایجاد پست های جداگانه در صفحه فیسبوک شخصی خود، به چندین زبان رایج دنیا از جمله زبان فارسی مدعی شده است که ترامپ را شکست خواهد داد. در تمام این پست ها، نام سندرز به رنگ آبی به عنوان نماد دموکرات ها و نام ترامپ به رنگ قرمز به عنوان نماد جمهوریخواهان با فوت درشت نوشته شده است.

او علاوه بر زبان فارسی، جمله «برنی، ترامپ را شکست می‌دهد» را به زبان های چینی، ژاپنی، کره ای، اسپانیولی، ترکی استانبولی، عربی، اردو، هندی و چند زبان رایج دیگر جهان در صفحه فیسبوک خود پست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار دوئل انتخاباتی در آمریکا با استفاده از پست های فیسبوکی به زبان های مختلف، برای نخستین بار است که از سوی یک نامزد رقابت ها بکار گرفته می شود.

ابتکار سندرز برای استفاده از زبان های مخلتف در رقابت های انتخاباتی خود، به این معنا است که این سیاستمدار کهنه کار، دست به پویشی جهانی در رقابت های انتخاباتی خود علیه ترامپ زده است.

برنی سندرز نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از حزب دموکرات در نظرسنجی مشترک شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» و موسسه نظرسنجی انگلیسی «یوگاو - YouGov» نخستین گزینه رای‌دهندگان دموکرات است.

تارنمای شبکه سی‌بی‌اس نیوز روز دوشنبه در این باره نوشت: در این نظرسنجی، سندرز با ۲۸ درصد آرا پیشتاز و به دنبال او، الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست آمریکا با کسب ۱۹ درصد، جو بایدن با ۱۷ درصد و مایکل بلومبرگ با ۱۳ درصد آرا، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برنی سندرز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کمیته سازماندهی سومین مسابقه بین المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ کشور قزاقستان بخیت رستم اف، حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد.

در متن ابلاغ نظرخواه علیسرایی آمده است:

با آگاهی از مهارت‌های حرفه‌ای، شایستگی، صداقت و درستی شما، این افتخار را داریم که به عنوان عضو و رئیس هیئت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در مسابقه بین‌المللی ادبی «آسیای ادبی - ۲۰۲۴» که به مناسبت (۱۱۵۵ سالگرد فارابی اختصاص دارد و دوستی مردم ۲۰۲۵) منصوب می‌شوید.

گفتنی است، با پیشنهاد نظرخواه علیسرایی در دومین مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۳ بخش زبان فارسی به آن مسابقه افزوده شد و این بار نیز به پیشنهاد این شاعر و داستان نویس گیلک و جهت ارج نهادن به زبان و هویت فرهنگ گیلکان و شناساندن فرهنگ گیلان به سایر جوامع بین المللی، بخش زبان گیلکی نیز به این مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ اضافه شد.

کد خبر 6080903

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها