Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:35:51 GMT

۴۱۰ کیلومتر فیبرنوری در کامیاران کابل‌کشی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۰۶۱

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان از کابل‌کشی ۴۱۰ کیلومتر فیبرنوری در شهرستان کامیاران خبر داد و گفت: با سرمایه‌گذاری انجام شده زیرساخت‌های مخابراتی در کامیاران توسعه و ارتقاء یافته‌اند.

آزاد حکمت ضمن تشریح اقدامات و اجرای پروژه های مخابراتی از ابتدای سال جاری تا کنون، توسعه و کابل کشی فیبرنوری به عنوان جدید ترین فناوری مخابراتی، در شهرستان کامیاران اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۱۰ کیلومتر فیبرنوری در این شهرستان با هدف ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری ،کابلکشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه با سرمایه گذاری انجام شده، زیرساخت های مخابراتی در شهرستان کامیاران توسعه و ارتقاء یافته اند، افزود: این مهم موجب تحقق اهداف مخابراتی در راستای افزایش سطح کمی وکیفی محصولات مخابراتی، جلب رضایت مشتریان و اعتماد سازی مشتریان نسبت به برند مخابرات خواهد شد.

وی به افزایش پورت های سرویس ADSL در شهرستان کامیاران اشاره کرد و افزود: هم اکنون تعداد هفت هزار و ۹۰۴ پورت ADSL مخابرات در شهرستان کامیاران ظرفیت سازی شده که از این آمار تعداد چهار هزار و ۴۲ پورت آن به متقاضیان واگذار شده و بستر واگذاری پورتهای جدید به سایر مشتریان نیز فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اعلام این مهم که ۲ هزار و ۴۲ مشترک روستایی از سرویسADSL  مخابرات در شهرستان کامیاران از مزایای این محصول مخابراتی استفاده می کنند، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۵۶ روستای این شهرستان تحتپ وشش اینترنت پر سرعت هستند.

حکمت ذکر کرد: تعداد ۲۰ مشترک FTTH و تعداد ۱۶ مشترک VDSL در شهرستان کامیاران از سرویس های مبتنی بر دیتا استفاده می‌کنند.

وی ارائه خدمت به مشتریان G.(کلان) در این شهرستان را تشریح و بیان کرد: تعداد ۱۱۳ مشتری G. در کامیاران فعال بوده که از سرویس ها و محصولات مخابرات منطقه کردستان بهره می گیرند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، در ادامه از توسعه و ارتقاء زیرساخت های حوزه ارتباطات سیار در شهرستان کامیاران خبر داد و افزود: هم اکنون تعداد ۴۲ هزار و ۱۶۴ مشترک دائمی و اعتباری تحت پوشش خدمات وسرویس های دیتای همراه اول مخابرات هستند.

حکمت با اشاره به توسعه و ارتقاء شبکه تلفن سیار شهرستان کامیاران، گفت: در این شهرستان تعداد ۴۷ سایت دارای تکنولوژی ۲G ، تعداد ۱۷ سایت دارای تکنولوژی ۳G و تعداد ۲۳ سایت دارای تکنولوژی۴G  وجود دارد.  

وی با بیان اینکه از تلفن ثابت به عنوان اولین وسایل ارتباطی و مخابراتی در سطح کشور و استان می توان یاد کرد، افزود: در حوزه تلفن ثابت و ارتقاء کیفی وکمی آن در شهرستان کامیاران طی سال جاری اقدامات چشمگیری صورت گرفته که تعداد ۳۶ هزار و ۷۱۷ شماره تلفن ثابت منصوبه در این حوزه موید این امر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد ۳۰هزار و ۵۶۳ شماره تلفن ثابت مشغول به کار در این شهرستان وجود دارد، ذکر کرد: از این شماره ها تعداد ۱۶ هزار و ۵۵۰ مورد آن شهری، ۱۳ هزار و ۹۸۲ مورد روستایی و تعداد ۳۱ مورد آن SIP PHONE هستند.

حکمت به مطالبات روستاییان از مخابرات و میزان بهره مندی از خدمات و محصولات همسان با مشتریان شهر نشین اشاره و عنوان کرد: به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و جلب رضایت مشتریان در روستاها و بر اساس موقعیت توپوگرافی و در نظر گرفتن شاخص جمعیتی آن ها اقدامات چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان این مطلب که توسعه و ارتقاء خدمات و زیرساخت های مخابراتی در روستاها، یکی از اهداف و برنامه های اولویت دار شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در منطقه کردستان است، خاطرنشان کرد: در همین راستا اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در روستاهای شهرستان کامیاران صورت گرفت که بهره مندی ۱۴۸ روستای دارای سکنه معادل (۹۷.۳ درصد) بیانگر تحقق این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، در پایان به استراتژی های مخابرات منطقه کردستان در راستای توسعه و ارتقاء زیرساخت های مخابرات اشاره کرد و یادآور شد: با هماهنگی های به عمل آمده با شرکت مخابرات ایران، همکاری و تلاش مجموعه مخابرات در استان و استفاده حداکثری از توان و تخصص همکاران و ظرفیت های موجود، برنامه ریزی های کارشناسی شده ای برای محقق نمودن این امر تدوین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات اينترنت مدیر مخابرات منطقه کردستان زیرساخت های مخابراتی شهرستان کامیاران زیرساخت های مخابرات توسعه و ارتقاء تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۵۲ هزار مسافر از مبادی استان کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۵ فروردین ماه جاری، ۵۲ هزار مسافر در قالب ۱۱ هزار سفر از مبادی استان کردستان با استفاده از انواع ناوگان حمل ونقل عمومی انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اذعان کرد: مقصد ۷۰ درصد سفر‌ها درون استان و ۳۰ درصد برون استانی بوده است.

وی افزود: در این مدت ۲۴ درصد مسافران با استفاده از اتوبوس، ۳۰ درصد با مینی بوس و ۴۶ درصد با استفاده از سواری بین شهری جابجا شده اند.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۲۷ هزار مسافر نیز از طریق مرز‌های رسمی استان تردد داشته اند که ۶۵ درصد آنها ایرانی و ۳۵ درصد خارجی هستند.

اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد:  کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف  افزایش ایمنی سفر در طول تعطیلات اجرا می شود که ناوگان حمل و نقل از مبدا و در طول مسیر رصد و تعداد مسافرین با تعداد درج شده در صورت وضعیت مسافری تطابق داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسافران به منظور ارتقای سطح خدمات در حوزه حمل ونقل مسافر برونشهری، همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شد: هموطنان در صورت بروز و مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه پیغامگیر و پاسخگوی شبانه روزی ۱۴۱ اعلام کنند تا در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • چه موانع و مشکلاتی بر سر راه ثبت جهانی پالنگان کردستان وجود دارد؟
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • جابه جایی ۵۲ هزار مسافر از مبادی استان کردستان