Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ پرواز شماره 879 تهران- استانبول که مسافران آن فقط اتباع ترکیه بودند به دلیل مواجه با یک مسافر مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در فرودگاه انکارا فرود اضطراری داشت.

به گزارش ایلنا از سه روز گذشته کشور ترکیه اعلام کرده‌است که اجازه ورود اتباع ایرانی به خاک کشورش را نمی‌دهد و این پرواز ترکیش ایرلاین از مبدا فقط برای جابه جایی مسافران ترک بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌   

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه فرودگاه مسافران ویروس استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های کرمان لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: به جز فرودگاه مهرآباد، پرواز‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سنندج، ایلام، کرمان و پرواز فرودگاه‌های غرب کشور نیز باطل شده است.

رضا کارگر با بیان اینکه در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیط برگردانده می‌شود افزود: در این زمینه سعی می‌شود مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند.

وی ادامه داد: اینک هنوز وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست و در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

براساس این گزارش، به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی (نوعی هشدار)، پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در ادامه اعلام کرد که هرنوع تصمیم جدید در خصوص پرواز‌ها به صورت مجدد اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • تکلیف کسانی که پروازشان باطل شده چه می‌شود؟
  • تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های کرمان لغو شد