Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:55:45 GMT

صعود ۱۶ پله ای آموزش و پرورش هرمزگان در کشور

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۱۳۵

صعود ۱۶ پله ای آموزش و پرورش هرمزگان در کشور

دادی زاده سرخایی از صعود ۱۶ پله ای آموزش و پرورش استان هرمزگان در اجرای مطلوب شاخص های اختصاصی و عمومی و قرار گرفتن در جایگاه ۱۱ کشور خبر دارد.

« موسی دادی زاده سرخائی »، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا 29 اسفند هر سال، فعالیت ادارات کل آموزش و پرورش استانهای کشور مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: آموزش و پرورش هرمزگان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1397، صعود 16 پله ای در شاخص های عمومی و اختصاصی نسبت به سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: آموزش و پرورش استان هرمزگان با جهش و ارتقاء چشمگیری از رتبه 27 کشوری در سال 96 به رتبه 11 کشور در سال 97 صعود کرده است.

 


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: این بررسی طی فرآیند خود ارزیابی توسط اداره ارزیابی عملکرد استان و ارزیابی حوزه ستادی وزارتخانه ذی ربط این اداره کل، سازمان اداری استخدامی کشور، تائید کمیته مدیریت عملکرد و ستاد جشنواره شهید رجایی از آموزش و پرورش استان هرمزگان و در 14 محور از شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی صورت گرفته است.

 

دادی زاده، محور آموزش، تربیت بدنی و سلامت، پرورشی و فرهنگی، سوادآموزی، استثنائی، مشارکت های مردمی، فناوری و نیروی انسانی را از شاخص های اختصاصی نام برد و سلامت اداری، مدیریت عملکرد، ساختار سازمانی، سرمایه نیروی انسانی، شفافیت مالی، فضای کسب و کار و دولت الکترونیک را هفت محور از شاخص های عمومی برشمرد.

 

وی تصریح کرد: عملکرد و نتیجه یک مجموعه انعکاسی از فعالیت همه اعضا آن دستگاه است و کسب این موفقیت کشوری بیانگر زحمات دلسوزانه و مستمر همه معلمان، مدیران، کارکنان اداره کل و نواحی و مناطق 22 گانه آموزش و پرورش استان است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: صعود ۱۶ پله ای مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان آموزش و پرورش هرمزگان آموزش و پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود