Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@17:56:11 GMT

تردداتوبوس درهراز وکندوان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۱۶۵

مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد اتوبوس در محورهای هراز و کندوان و همچنین تردد اتوبوس و تریلر در جاده اصفهان- الیگودرز تا پایان بارش‌ها ممنوع شد. ناطقان: فرهاد صالحیان اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی فعال در اغلب شهرهای کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تلاش کرد نسبت به برقراری سفرهای ایمن و مطمئن با جدیت وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای پیش‌بینی انجام سفرها در جاده‌ها و جلوگیری از بروز تاخیر در تردد خودروها در جاده‌ها جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تشکیل دادیم.

مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: در این راستا مقرر شد تردد اتوبوس در محورهای هراز و کندوان تا پایان بارش‌ها ممنوع باشد. همچنین تردد تریلر و اتوبوس در محور اصفهان- داران- الیگودرز نیز تا پایان بارش ها ممنوع شد.

صالحیان اضافه کرد: همچنین طی ابلاغیه‌ای به ادارات کل مربوط به این دو محور و همچنین انجمن‌ها و صنوف حمل و نقل مسافری اعلام شد فعلا در این دو محور تردد نداشته باشند.

* عملکرد رانندگان به وسیله سپهتن رصد می‌شود

وی تاکید کرد: راننده‌ها حتما زنجیر چرخ، کپسول آتش‌نشانی و سیستم گرمایشی خودروی خود را چک کنند.

مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود:‌همچنین طی جلسه‌ای با پلیس راه مقرر شد بازدید بین راهی توسط پلیس راه با همکاری اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها خصوصا جاده‌های پربارش به دقت انجام شود.

صالحیان گفت:‌سرعت اتوبوس‌ها و ساعات کار راننده‌ها پایش می‌شود و دقت می‌کنیم که اگر ناوگانی نقص فنی داشته باشد به سرعت اطلاع‌رسانی و رسیدگی شود.

وی با اشاره به رصد مداوم اطلاعات سامانه سپهتن توسط سازمان راهداری اظهار داشت: راننده‌ها و شرکت‌های حمل و نقلی عمومی هر لحظه پایش و رصد می‌شوند و تخلفات آنها احصاء می‌شود و در صورت بروز تخلف در کمیسیون ماده 12 (مخصوص شرکت‌های حمل و نقلی) و همچنین در کمیسیون ماده 11 (مخصوص راننده) به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.
منبع: فارس برچسب ها: بارش ، باران ، تردد ، هراز ، کندوان ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش باران تردد هراز کندوان ناطقان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بالغ بر هفت میلیون تردد در محورهای استان در ایام نوروز امسال خبر داد.

سید ، با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان روز گذشته (ششم فروردین) بالغ بر هفت میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده، گفت: از این میزان شش میلیون و ۲۰۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و ۸۳۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی بیستون - کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور میانراهان - سنقر داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از جابجایی نزدیک به ۱۱۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ مسافر وارد استان شدند، ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر از استان خارج شدند و بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر نیز درون استان جابجا شدند.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه داد: ۴۹  اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت زنی در محورهای استان به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری