Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سرنخ دزدان حرفه ای که 200 میلیون تومان از زورگیری هایشان به دست آورده بودند در خانه مجردی یکی از سارقان به دست آمد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، گفت: ساعت 11:00 روز 20 دی ماه زن جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ با تهدید سلاح سرد گوشواره طلا و کیف دستی اش را سرقت و از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: پرونده با دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در تحقیقات میدانی پلاک موتورسیکلت سارقان را شناسایی و مشخص می شد موتورسیکلت مشکی رنگ متعلق به شخصی 30 ساله است.

وی تصریح کرد: مالک موتورسیکلت پس از احضار به پلیس آگاهی اظهار داشت، موتورسیکلتش را به دلیل نداشتن پارکینگ، در منزل خواهرش پارک می کرده و موتورسیکلتش در 20 دی ماه از پارکینگ ساختمان سرقت شده است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات به محل سرقت موتورسیکلت مراجعه و دریافتند یکی از اهالی ساختمان از کیف قاپان حرفه ای است و در همان ساختمان به صورت مجردی سکونت دارد در ساعت 10:30 بیستم دی ماه به همراه یکی از دوستانش موتورسیکلت مشکی رنگ را از ساختمان خارج کرده است.

سرهنگ اختیاری با اشاره به اینکه تصویر سارق و همدستش به شاکی نشان داده شد، گفت: شاکی هر دو متهم راه به عنوان سارقان اموالش معرفی کرد.

این مقام انتظامی افزود: هنگام انجام تحقیقات پلیسی پرونده دیگری نیز به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل و در این پرونده شاکی مدعی شد، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ روز 15 دی ماه وی را در ابتدا ضرب و جرح و سپس گوشی موبایلش را سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شاکی این این پرونده نیز چهره سارقان را تایید کرد، گفت: با هماهنگی های قضائی متهم ردیف اول در سوم بهمن ماه در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی سلاح سرد و ابراز آلات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ناصر پس از انتقال به پایگاه ششم علاوه بر قبول بزه انتسابی به 60 فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده نیز دستگیر و در مخفیگاه وی موتورسیکلت مشکی رنگ سرقتی کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: کارشناسان ارزش اموال سرقتی که توسط این دو سارق به سرقت رفته بیش از دو میلیارد ریال برآورد و کارآگاهان تا کنون 48 تن از مال باختگان را شناسایی کرده اند. متهمان با دستور قضائی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث پلیس سرقت منزل اخبار حوادث موتور زورگیری سارقان خانه مجردی دزدان حرفه ای کرونا فیلم ویروس تلگرام ویروس کرونا قم کرونا در ایران کرونا ویروس بیمار ایران پایگاه ششم پلیس آگاهی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!