Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:40:53 GMT

مرگ کودک ۶ ساله حین بازی در کرج

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۲۶۶

مرگ کودک ۶ ساله حین بازی در کرج

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز،   سرهنگ سید مجید فیض جعفری افزود : در پی اعلام یکی از بیمارستان های شهرستان کرج مبنی بر فوت یک پسربچه ۶ ساله در اثر خفگی، بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
 با حضور کارآگاهان در بیمارستان و انجام تحقیقات در محل حادثه مشخص شد، پسر بچه ۶ ساله ای که پدر و مادرش در خانه حضور نداشتند حین تاب بازی طناب به دور گردن وی گیر کرده و این موضوع باعث خفگی اش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ این چنینی، از گذاشتن اجسام خطرناکی مانند چاقو در دسترس کودکان و همچنین تنها گذاشتن آن ها در خانه پرهیز کنند.
 

برچسب‌ها البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد