Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی در جمع خبرنگاران گفت: در پی شکایت تعدادی از خانم‌ها مبنی بر اینکه هنگامی که به عنوان مسافر سوار خودرو شدیم ناگهان سرنشین با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... از ما می‌کرد که شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با سواری پراید دارای آرم تاکسی با پلاک‌های جعلی تحت پوشش مسافر کش، افراد عبوری را سوار و در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت، انگشتر، طلاجات و عابر بانک آنان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گشت‌زنی های محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و دستگیر و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت به عنف اقرار کرد، بیان داشت: این سارق مسافرکش نما تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

انهدام 10 باند سارقان حرفه ای در شیراز

در ادامه سردار "حبیبی" عنوان داشت: طی یک ماه گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند 10 باند سارقان حرفه‌ای منزل، احشام، خودرو و قطعات آن را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص 55 نفر سارق دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند، عنوان داشت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 191 فقره انواع سرقت منزل، خودرو و قطعات آن و به عنف اقرار کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوشش تاکسی خودرو سرقت شناسایی و دستگیر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت