Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد رمضان زاده نماینده آموزش وپرورش بایگ گفت: در آستانه فرار سیدن سال نو ، ۸۳۰ کیلوگرم برنج توسط یکی از خیرین بایگی در بین ۸۳۰ دانش آموز این شهرستان توزیع شد

او ادامه داد: تعداد ۸۳ دانش آموز نیازمند ازبین ۶ مدرسه شهر بایگ توسط مدیران مدارس شناسایی و به ازاء هر نفر یک کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده آموزش و پرورش بایگ گفت: این محموله برنج به ارزش ریالی حدود ۹۰ میلیون ریال توسط خیر ارزشی بایگ حاج محمدحسین حسنی تهیه و در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام//زق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان سال نو توزیع برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس

کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

او افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

او افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • وجود ۵۴ هزار سفیر سلامت در گلستان
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان همدان