Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@13:07:20 GMT

اعتصاب داوران دراعتراض به ادامه لیگ و شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۴۶۱

به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان، داوران لیگ حاضر به قضاوت در هفته نوزدهم نیستند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، ۹ اسفند برگزار می‌شود و فدراسیون فوتبال هم تصمیمی در مورد لغو این مسابقات اتخاذ نکرده است. در این شرایط داوران لیگ برتر خواستار لغو مسابقات شده‌اند، حتی شنیده شده ابلاغ‌هایی که به آنها شده است را هم به کمیته داوران پس فرستاده‌اند تا اینگونه اعتراض خود را به برگزاری مسابقات نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر داوران، بازیکنان هم به برگزاری مسابقات اعتراض دارند به گونه ای که بازیکنان تیم هیات فوتبال البرز پیش از دیدار با شهرداری بم کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر با دستکش و ماسک در زمین حاضر شدند اما به دلیل اصرار بر برگزاری بازی، ماسک‌های خود را برداشتند و مسابقه را انجام دادند. 

به نظر می‌رسد فلسفه اصلی ورزش حفظ سلامتی افراد است اما با برگزاری مسابقات در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است، سلامتی بازیکنان و خانواده‌های آنها در معرض خطر قرار می‌گیرد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی ویروس کرونا کرونا تعطیلی لیگ لغو مسابقات اعتصاب داوران تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز ویدیوی یکی از مسابقات فوتبال به اصطلاح گل کوچک که از تلویزیون پخش شده بود، دست به دست در کانال‌های تلگرامی می‌چرخد و توجه و تعجب طرفداران فوتبال را به خود برانگیخته است.

در این ویدیو که البته بخش‌هایی از آن سانسور شده، بازیکنان دو تیم فوتبال که در جام رمضان شرکت کرده بودند، با یکدیگر گلاویز شده و همدیگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

ویدیوی منتشره با این شرح وایرال شده است: «در اتفاقی عجیب در مسابقه جام رمضان شبکه ورزش تیم داوران و تیم رزمی‌کاران درگیر شدند! امیر عرب براقی داور لیگ برتری در این درگیری آسیب دید.»

پیگیری خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که این مسابقات مربوط به هفته آخر سال گذشته و مشخصا 26 اسفند 1402 در پارک لاله تهران بوده است؛ جایی که مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان توسط آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو برگزار می‌شد و تیمهای مختلف از جمله پرسپولیس و استقلال هم در آن حضور داشتند.

ویدئو: 328537

اما دیداری که منجر به یک درگیری باورنکردنی شد، بین دو تیم رزمی‌کاران و داوران بود. جایی که بنا به گفته شاهدان عینی، اعتراض و استفاده از جملات تند از سوی تیم رزمی‌کاران نسبت به داور و تیم حریف، زمینه‌ساز درگیری لفظی و سپس فیزیکی شده است.

البته آنطور که تیم حریف اعتقاد دارد، تیم رزمی‌کاران اساسا مبادی بازی فوتبال را در این جام رعایت نکرده و به همین دلیل تیمهای پرسپولیس و استقلال نیز حاضر به انجام بازی با آنها نشدند تا اینکه تیم منتخب داوران رودرروی رزمی‌کاران قرار گرفتند.

به نظر در این بازی تیم رزمی‌کاران با خشونتی بیشتر از سطح یک مسابقه دوستانه در زمین حاضر شده و همچنین الفاظ به کار رفته از سوی آنها باعث شده تا تیم داوران متشکل از امیر عرب براقی، سیدمهدی سیدعلی و... حاضر به ادامه بازی نباشند.

در این بین شایعه حضور امیر عرب براقی در درگیری فیزیکی و مضروب شدن او نیز از سوی شاهدان رد شده و به نظر او کاملا دور از درگیری قرار داشته است. اساسا آنطور که گزارش می‌شود، درگیری بین بازیکنان رزمی و نیمکت داوران بوده و در این لحظه عرب براقی در داخل زمین حضور داشته است.

این در حالی است که شاید انتشار ویدیوی کامل این درگیری بیشتر به اطلاع اهالی فوتبال نسبت به برخورد عجیب برخی از افراد حاضر در این بازی کمک کند اما انتشار ویدیویی تار و منقطع باعث شده تا چیز خاصی از جزئیات ماجرا به بیرون درز نکند.

دیگر خبرها

  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال