Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جباری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه‌ها نسبت به آگاه‌سازی مردم در زمینه بیماری کرونا با رویکرد پیشگیرانه و براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند.

وی در رابطه با اقدامات دادستانی برای پیشگری از شیوع این بیماری افزود: به معاونت غذا و دارو، رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت دستوراتی ابلاغ شده که بدون فوت وقت بازرسی‌های مداوم از داروخانه‌ها، انبارهای مرتبط با نگهداری و مراکز عرضه مواد بهداشتی و پزشکی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری اضافه کرد: اگر در عرضه مواد بهداشتی چه به صورت کمی و چه کیفی و همچنین در رابطه با قیمت‌های عرضه آن تخلف یا احتکاری صورت گیرد مراتب صورت جلسه شده و به دادستانی اعلام شود که با این تخلفات با قاطعیت برخورد شدید صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب کردستان یادآور شد: نیروی انتظامی نیز بر اساس ماده ۱۴ قاون جامع مبارزه با مصرف مواد دخانی به بازرسی و سرکشی‌ها از مراکز عرضه و مصرف قلیان اقدام و مراکزی عمومی که این نوع خدمات را ارائه می کنند، را پلمب کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان نیز پیشتر گرفته بود: ضد عفونی کردن مراکز عمومی، اتوبوس‌ها، مراکز تجمع در دستور کار دستگاه های مسوول قرار گرفته و از سوی دستگاه‌های اجرایی با دقت در حال انجام است.

دکتر فرزین رضاعی با اشاره به اینکه استان کردستان تاکنون یکی از استان های پاک از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا است، یادآور شد: با وجود اینکه موارد مشکوکی در این استان وجود داشته اما تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلای افراد به این بیماری گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز اکنون در استان اعمال شده و انتظار می‌رود مردم با رعایت نکات بهداشتی علاوه بر حفظ سلامتی خود، دستگاه‌های متولی را در موفقیت بیشتر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یاری کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد. بهبودی بستگی به قدرت سیستم ایمنی بیمار دارد. بسیاری از کسانی که در اثر ویروس کرونا مرده اند پیش از آن هم از نظر سلامتی در وضعیت خوبی قرار نداشته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری تعطیلی مدارس چین دادستان عمومی و انقلاب قلیان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم

محمد صادق افراسیابی کارشناس سواد رسانه با بیان اینکه واقعیت اخبار را فقط از یک رسانه نباید جویا شد گفت: تشخیص خبر‌های جعلی از خبر‌های واقعی با درنظر گرفتن چند تکنیک و داشتن سواد رسانه‌ای امکان پذیر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو