Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:17:02 GMT

ارتش سوریه دو روستای دیگر حومه ادلب را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۸۲۲

ارتش سوریه دو روستای دیگر حومه ادلب را آزاد کرد

 به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان های ارتش سوریه به عملیات خود علیه گروه تروریستی "جبهه النصره" و گروه های وابسته و مورد حمایت ترکیه در حومه جنوبی ادلب ادامه دادند و پس از برهم زدن تجمعات و تخریب استحکامات نظامی آن ها این دو روستا را آزاد کردند.
سانا افزود: ارتش سوریه به تعقیب تروریست هایی که به سمت شهر " کفرنبل" فرار کرده اند، ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یگان های سوریه روز گذشته نیز "تل النار" و ۸ روستای دیگر را در حومه جنوبی ادلب آزاد کردند.
دیده بان حقوق بشر سوریه نیز روز دوشنبه تاکید کرد که ارتش سوریه همچنان به پیشروی های خود در جنوب شهر ادلب ادامه می دهد. در این راستا طی چند ساعت توانسته هفت منطقه از جمله شیخ دامس، حنتوتین، تل النار، کفرسجنه و شیخ مصطفی را آزاد کند.

استان ادلب ۱۱ درصد از خاک سوریه را تشکیل می دهد و نیروهای سوری در ماه های اخیر بخش های زیادی از آن را از کنترل تروریست ها و عناصر مورد حمایت ترکیه آزاد کرده اند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند