Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:48:45 GMT

ستار اورکی موسیقی مستند «قهرمان» را می سازد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۹۰۲۳

ستار اورکی موسیقی مستند «قهرمان» را می سازد

به گزارش خبرنگار مهر، ستار اورکی پیش از این آهنگسازی فیلم های سینمایی مطرحی چون «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، «ویلایی ها»... و سریال هایی مثل «پدر»، «ستایش» و... را بر عهده داشته است.

مستند «قهرمان» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام آقالری در شیراز فیلمبرداری شده است و زندگی فاطمه حشمتی، قهرمان ملی و آسیایی را که در ۸۳ سالگی موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره در رشته دو و میدانی شد، روایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهش و نویسندگی این مستند توسط مهدی جوزایی و الهام آقالری انجام شده است. 

از دیگر عوامل این مستند می توان به تدوین: بابک حیدری،  فیلمبردار: عبد شکری، محمد آقامحمدی، صدابردار: علی بلند نظر، صداگذار: شاهین پورداداشی،
مدیر تولید و برنامه ریز: علی کشاورز، دستیار تهیه: مطهره کشاورز محمدیان، دستیار تدوین: احسان امینی میلانی، عکس: علی کشاورز، سمیه میری و روابط عمومی: علی کشاورز اشاره کرد.

کد خبر 4862946 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مستندساز شبکه مستند سیما ستار اورکی تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما بازیگر سینما سازمان سینمایی سریال ایرانی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوران درخشنده «عشق» می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

این کارگردان که از چند سال قبل درصدد ساخت فیلم «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند» بوده، بیان کرد: هنوز موافقتی برای ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی اعلام نشده در صورتی که پیش‌تر در دولت گذشته مجوز ساخت گرفته بودم، ولی به دلیل همزمانی با دوران شیوع کرونا و بعد هم یکسری مشکلات دیگر تاریخ پروانه ساخت منقضی شد و نتوانستم ساخت آن را زودتر شروع کنم. وقتی هم برای تمدید پروانه اقدام کردم با آن موافقت نشد. برای من سوال است که مگر شرایط با گذشته چه فرقی دارد که الان نمی‌توان چنین فیلمی را ساخت؟

درخشنده درباره اینکه در سال جدید محور‌هایی برای فیلمسازی اعلام شده که موضوعات اجتماعی و معضلات فرهنگی را هم در برمی‌گیرد، گفت: واقعیت این است که من برای ساخت فیلمی که موضوع و دغدغه‌ای فرهنگی و اجتماعی دارد، جوابی قانع کننده نگرفتم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک فیلمنامه دیگر هم دارم که آن را در امریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته‌ام. این فیلمنامه با نام «عشق» درباره مهاجرت است که فعلا اولویت اصلی‌ام ساخت همین فیلم است. 

درخشنده این روز‌ها در حال مذاکره با بازیگر است تا هر چه زودتر فیلمش را که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خودش ساخته خواهد شد، کلید بزند. او تاکید دارد که «عشق» را حتما باید در خارج از کشور بسازد. 

این فیلمساز کرمانشاهی از مدت‌ها قبل مشغول نوشتن رمانی براساس زندگی مادرش بوده که درباره آن می‌گوید: رمان «مادرم ایران» احتمالاً تا ماه آینده تمام می‌شود و پس از پایان کار برای انتشار آن اقدام می‌کنم. قصد دارم در آینده هم یک سریال براساس همین رمان برای شبکه نمایش خانگی بسازم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • تیپ با الهام از گلابی! (عکس)