Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با تصمیم سازمان لیگ فوتبال، ۳ دیدار باقی مانده از هفته بیستم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شد. این در حالی بود که مسئولان باشگاه استقلال از این تصمیم انتقاد و از مسئولان ورزشی کشور درخواست کردند تمام بازی‌های لیگ برتر لغو شود تا سلامت بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات به خطر نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته می‌شود باشگاه استقلال بار دیگر درخواست خود را تکرار کرده و با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار لغو بازی با گل گهر سیرجان و برگزاری این بازی در زمانی دیگری شده است.  

پس از بازیکنان استقلال که از بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌ها انتقاد کرده بودند، صبح امروز هم فرهاد مجیدی تصمیم سازمان لیگ برای برگزار شدن مسابقات را زیر سوال برد و اعلام کرد با پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات، جان بازیکنان و عوامل تیم‌ها به خطر می‌افتد، در صورتی که ارزش فوتبال و لیگ برتر بیش‌تر از جان انسان‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: مجیدی: حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست بدهیم تا مسئولان به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟

باید دید سازمان لیگ که در روز‌های اخیر به شدت بر موضع خود مبنی بر برگزاری بازی‌ها پافشاری کرده بود، تغییری ایجاد خواهد کرد یا دیدار استقلال و گل گهر طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه یک استقلالی در فرار از قعرجدول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی بازیکن باتجربه فوتبال که نیم فصل اول را در نساجی سپری کرد، یکی از گزینه‌های حضور در استقلال بود. او اما در نهایت سر از پیکان در آورد و در بازی های اخیر برای تیمش به میدان رفته است.

این هافبک باتجربه که این روزها در شرایط خوبی از آمادگی بسر می‌برد، از زمانی که به پیکان اضافه شده در خط هافبک تیمش خوش درخشیده و در بازی اخیر مقابل ملوان هم تاثیرگذار بود.

اسماعیلی در جریان برد پیکان مقابل ملوان پاس گل برتری تیمش را برای محمدحسین فلاح ارسال کرد؛ او روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا فلاح گل بزند.

ستاره سابق استقلال از زمانی که به پیکان پیوسته یکی از ارکان موفقیت های تیمش بوده است؛ پیکان در نیم فصل دوم با تقویت خود از انتهای جدول جدا شده و بی‌شک اسماعیلی نیز یکی از ارکان موفقیت تیمش بوده است.

دیگر خبرها

  • ناکامی استقلالی‌های سابق در تقابل با آبی‌ها
  • پاداش ویژه نکونام به استقلالی‌ها؛ تمجید سرمربی استقلال از بازیکنانش
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • عکس| استقلالی ها وسط اکباتان!
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • نقش ویژه یک استقلالی در فرار از قعرجدول (عکس)
  • استقلالی‌های هوادار، برابر استقلال