Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@00:23:57 GMT

زندان‌ها یکی از مراکز پرخطر برای شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۹۲۲۵

زندان‌ها یکی از مراکز پرخطر برای شیوع کرونا

رویداد۲۴ ابوالفضل ابوترابی نسبت به احتمال شیوع ویروس کرونا در زندان‌ها هشدار داد و گفت: محیط زندان بسیار کوچک بوده و جمعیت زیادی در این محیط‌های محدود نگه‌داری می‌شوند، بنابراین یکی از مراکز پرخطر برای شیوع کرونا محسوب می‌شود.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته کمیته‌ای متشکل از وزارت بهداشت، سازمان زندان‌ها و بهزیستی برای مسائل درمانی و بهداشتی زندان‌ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس انتظار داریم این کمیته در شرایط فعلی بیش از گذشته تقویت شود.

وی با اشاره به ضرورت افزایش اقدامات پیشگیری در زندان‌ها برای مقابله با شیوع کرونا، تصریح کرد: سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه باید نسبت به افرادی که امکان دریافت مرخصی دارند توجه ویژه داشته باشد تا تراکم جمعیت و بار زندان‌ها کاهش پیدا کند. بیشتر بخوانید: حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت هم کرونایی شد تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به تراکم بالای جمعیت در زندان‌ها و احتمال بروز فاجعه با ورود ویروس کرونا به زندان‌ها، یادآور شد: باید به عناوین مختلف اعم از دست بند الکترونیک، اخذ وثیقه، سند و اعطای مرخصی به زندانیان تلاش کنیم جمعیت کیفری زندان‌ها تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید به زندانیان آموزش داده شود، تاکید کرد: علاوه بر افزایش اقدامات پیشگیری باید تمامی اقلام ورودی به زندان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و تمامی سرویس‌های بهداشتی و بند‌های عمومی مرتب ضدعفونی شود منبع: خانه ملت لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rT5 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا سازمان زندان ها زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان