Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپیدرود از سازمان لیگ خواستار لغو بازی‌های این تیم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود ، در پی افزایش ابتلاع به ویروس کرونا و گستردگی آن در استان گیلان مدیرعامل باشگاه سپیدرود با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعلیق بازی‌های سپیدرود تا مهار این بیماری ناشناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه مدیرعامل باشگاه سپیدرود به شرح زیر است:

“ریاست محترم سازمان لیگ
با سلام و احترام به استحضار می‌رساند با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاد جامعه، استان گیلان و کلانشهر رشت به عنوان یکی از مناطق پر خطر انتقال این ویروس شناخته شده و تمامی مراکز آموزشی، ورزشی و اماکن عمومی به صورت تعطیل درآمده است.
باشگاه سپیدرود در جهت حفظ سلامتی جامعه در مسابقه یکشنبه گذشته در بابل کاروان هواداران این باشگاه را در حالی که آماده حرکت از رشت به سمت بابل بودند را از اعزام به این شهر بازداشت، که البته این مسابقه بر خلاف دستور سازمان لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار نشد و تعداد زیادی از هواداران میزبان از راه‌های غیر قانونی خود را به محیط ورزشگاه رسانده بودند.

در بازگشت از بابل چندین نفر از بازیکنان و اعضای تیم سپیدرود با بروز علایم اولیه این بیماری ناشناخته بستری و تحت مداوا قرار گرفتند و برای حفظ سلامت سایر اعضای تیم تمرینات سپیدرود به حالت تعطیل درآمده است و علاوه بر آن تمامی مراکز ورزشی به دستور استاندار محترم و ریاست محترم ورزش و جوانان استان بسته شده و امکان برگزاری تمرین وجود ندارد؛ لذا به جهت حفظ سلامت اعضای تیم مهمان و میزبان، داوران، مسئولین برگزاری مسابقه و خبرنگاران و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در بین جامعه ورزش کشور از مسئولین برگزاری مسابقات درخواست می‌شود که همگام با سایر اعضای جامعه برگزاری مسابقات فوتبال را تا ریشه کن شدن و کنترل این بیماری به حالت تعلیق درآورده شود که همه به خوبی می‌دانیم هدف والا و اصلی ورزش کمک به شور، نشاط و حفظ سلامتی جامعه است و اگرما باعث به خطر افتادن امنیت روانی و سلامت شهروندان شویم بدون شک از اصول و روح ورزش فاصله گرفته ایم.
پیشاپیش باشگاه سپیدرود از توجه مسئولین محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به شرایط خاص کشور و به خصوص استان گیلان سپاسگزاری می‌کند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود
افشین ناظمی”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه باشگاه سپیدرود سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی، تربیتی یک روزه از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!