Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی برای بازگشت به تیم گل ریحان شروطی را تعیین کرده و این در حالی است که او با پیشنهاد یکی دیگر از تیمهای لیگ دسته اولی مواجه شده است. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش و بعد از مطرح شدن بحث واگذاری باشگاه گل ریحان، تغییراتی در کادر فنی این تیم ایجاد شد، ولی مالک جدید باشگاه گل ریحان در نهایت با مسئولان این باشگاه برای خرید امتیاز به توافق نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مسئولان باشگاه گل ریحان همچنان تمایل به ادامه همکاری با نصرتی دارند، ولی این مربی شروطی را برای بازگشت تعیین کرده که یکی از آنها رساندن دریافتی بازیکنان به 60 درصد از مبالغ قراردادشان است. نصرتی چند شرط دیگر را هم تعیین کرده و منتظر پاسخ مسئولان گل ریحان است.

تغییر مالک و سرمربی گل ریحان؛ طالبی سرمربی شد/ نصرتی: صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‌داشتیم

 

در حالی که هنوز بازگشت نصرتی به گل ریحان قطعی نیست، مسئولان باشگاه خوشه طلایی ساوه هم در صدد توافق با این مربی هستند. مسئولان خوشه طلایی بعد از جدایی محمود فکری با نصرتی تماس گرفته‌اند، ولی این مربی هنوز پاسخی به پیشنهاد تیم ساوه‌ای نداده است.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال خوشه طلایی تیم فوتبال گل ریحان محمد نصرتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال خوشه طلایی تیم فوتبال گل ریحان محمد نصرتی تیم فوتبال خوشه طلایی تیم فوتبال گل ریحان محمد نصرتی خوشه طلایی گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟