Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود گذشت دو ماه از پایان ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی تنیس و۶ ماه از سرپرستی فدراسیون خبری از اعلام زمان انتخابات فدراسیون تنیس نیست.

به گزارش مهر، با پایان یافتن دوره ریاست مجید شایسته و چند ماه حضور وی به عنوان سرپرست در این فدراسیون سر انجام نهم شهریور احمد نامنی به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود چهار ماه بعد ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی تنیس انجام شد و سید کامیار کیمیایی، فرزین ضیاآذری، مجتبی دانشخواه، پیمان جعفری طهرانی، عبدالرضا آریان‌فرد، امیر دریایی، سید محمودرضا حسینی، علیرضا پورسلمانی، سعید جعفرنژاد، سید رضا میر ابوطالبی، سید اکبر طاهری، داوود عزیزی و توفیق کابلی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ثبت نام کردند.

از میان ۱۳ نفری که برای شرکت در مجمع انتخاباتی تنیس ثبت نام کرده بودند ۷ کاندیدا از نظر مدیریتی تایید صلاحیت شده اند. البته فرزین ضیا آذری کمی پیش از تایید صلاحیت مدیریتی کاندیدا از حضور در انتخابات انصراف داد تا ۷ کاندیدا برای تایید صلاحیت نهایی باقی بماند.

با گذشت دو ماه از پایان زمان ثبت نام کاندیداها و در حالی که اغلب آنها در حال حاضر نیز مشغول فعالیت در ارگان هایی هستند که برای فعالیت در آن نیاز به تایید صلاحیت است هنوز خبری از لیست نهایی کاندیداها و تعیین زمان انتخابات فدراسیون نیست.

شرایط بلاتکلیف فدراسیون تنیس، بی برنامگی، تعطیلی اردوهای تیم ملی و ... باعث شده تا خانواده تنیس منتظر اعلام زمان انتخابات این فدراسیون باشند.

به ویژه اینکه وزیر ورزش و جوانان بارها در صحبت های خود از تلاش برای کوتاه شدن دوره سرپرستی فدراسیون های ورزشی گفته و حتی آن را یک آفت نامیده است.

حالا و با جایگزینی علی‌نژاد به جای داورزنی در معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همه منتظر اعلام زمان انتخابات فدراسیون تنیس هستند تا شرایط آشفته و نیمه تعطیل این فدراسیون به نقطه پایان خود برسد.

سوال از معاون وزیر ورزش و جوانات این است که آیا در هم‌همه فدراسیون های المپیکی تنیس به فراموشی سپرده شده است؟ چرا تایید صلاحیت نهایی کاندیداها و زمان انتخابات فدراسیون تنیس مشخص نمی شود؟ آیا قرار است سرپرست فدراسیون تنیس ۶ ماه دوم فعالیت لاک پشتی خود را هم در تنیس آغاز کند؟

لینک کوتاه: asriran.com/00309o

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس زمان انتخابات فدراسیون مجمع انتخاباتی تنیس فدراسیون تنیس تایید صلاحیت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که امروز ششم اردیبهشت ماه در صدا و سیمای لرستان برگزارشد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صدا و سیمای استان و معرفی نامزد‌ها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهد بود.

استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزد‌ها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این مراسم از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبرداد.

علیرضا شیروی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی اظهارداشت: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

وی سی مراسم ضمیمه می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد