Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، علی ربیعی در نشست وزارت صنعت با تولیدکنندگان اقلام مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در شرایط فعلی، مهم‌ترین داروی مبارزه با ویروس کرونا، اعتماد است؛ اعتماد به نظام بهداشتی، اعتماد به نظام تولید و در مجموع اعتماد به همدیگر.

وی با بیان اینکه فداکاری‌های بخش تولید مهم‌ترین عنصر این اعتماد است، افزود: مردم با خریدها و رفتارهای شخصی خود می‌توانند در این عرصه کمک بزرگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی با تأکید بر اینکه باید جلوی سوداگری در جامعه گرفته شود، گفت: با توجه به توان تولیدکنندگان و تکنولوژی مناسبی که داریم، قطعاً توان پاسخگویی به نیاز کشور را دارا هستیم و حتی بیشتر از نیاز کشور می‌توانیم تولید داشته باشیم. 

تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد

سخنگوی دولت تصریح کرد: تاریخ بعدها در مورد ما قضاوت می‌کند. در وضعیت فعلی شاهد فداکاری پزشکان هستیم که از این بابت از آنها تشکر می‌کنم و باید بدانیم که تاریخ در مورد پزشکان و خدمات بیمارستانی نیز قضاوت خواهد کرد. 

وی ادامه داد: امیدواریم با همدلی و برنامه جدید تحت یک پروتکل جدید و با استانداردهای جدید بتوانیم به از بین بردن بیماری کرونا کمک کنیم. 

کد خبر 486919 برچسب‌ها سخنگوی دولت كرونا در ايران علی ربیعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت كرونا در ايران علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت علوفه ترکیبی در بابل + فیلم

ولی مدیر ایستگاه تحقیقاتی گاودشت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ،گفت: برداشت علوفه‌های مخلوطِ گرامینه و بعقولات که شامل تریتیکاله جو و ماشک و نخود می باشد در مزارع تخصصی کاشت علوفه واقع در ایستگاه تحقیقاتی گاودشت، آغاز شده است.

او افزود: ما علوفه‌ای را تولید می‌کنیم که ارزش غذایی بالایی نسبت به کشت خالص با ۱۵ درصد پروتئین دارد و از ویژگی‌های کشت مخلوط این است که مقدار تولید در واحد سطح بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و به عنوان یک منبع پروتئینی ما را نسبت به واردات علوفه‌های پروتئینی بی‌نیاز می‌کند.

مدیر ایستگاه تحقیقاتی گاودشت با بیان اینکه ۱۰ درصد از علوفه‌های مورد نیاز استان در این مجتمع تولید می‌شود، ادامه داد: ما در طول سال حدود ۱۰ هزار تن علوفه تولید می‌کنیم که از این تعداد ۳ هزار تن سهم مصرفی ایستگاه تحقیقاتی گاودشت بوده و مابقی بین دامداران مازندرانی توزیع می‌شود.

پیرفلک فرماندار ویژه شهرستان بابل هم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با تاکید بر اینکه کشت علوفه بجای کشت دوم می‌تواند سبب رشد اقتصادی کشاورز شود، گفت: کشت ترکیبی علوفه به عنوان کشت دوم یا مکمل در اراضی شالیزاری اقدامی ا‌ست که برای اولین بار در ایستگاه تحقیقاتی گاودشت انجام گرفت و با گسترش این اقدام در بین کشاورزان، جدای تامین علوفه مورد نیاز کشور می‌تواند سبب رشد اقتصادی کشاورز شود و همچنین ته‌مانده این محصول در اراضی شالیزاری باعث حاصلخیزی خاک می‌شود.

او افزود: ایران یکی از واردکنندگان عمده علوفه دام می‌باشد و اگر کشاورزان بعد از برداشت کشت اول برنج بجای کشت دوم یا حتی رها سازی زمین تا فصل بعدی کشت علوفه را در پیش گیرند نه تنها تمام نیاز‌های کشور از علوفه تامین می‌شود بلکه می‌توانیم به عنوان یک صادر کنند ظاهر شویم چرا که ما اراضی زیادی داریم که بعد از برداشت کشت اول تا فرا رسیدن فصل بعدی رها می‌شود و عملا بلااستفاده می‌باشند.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • آغاز برداشت علوفه ترکیبی در بابل + فیلم
  • ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون