Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی تابع الحجه رییس اداره هواشناسی آبادان روز سه‌شنبه حداکثر سرعت باد در فرودگاه آبادان را ۴۸ کیلومتر در ساعت بیان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود روز چهارشنبه آبادان و خرمشهر شاهد بارندگی باشند.

رئیس اداره هواشناسی آبادان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین دما در آبادان ۲۸ درجه و کمترین ۱۹ درجه بود و رطوبت هوا نیز به ۶۸ درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست آبادان نیز میزان آلودگی هوا متأثر از گردوغبار در ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه را هفت و نیم برابر حد مجاز اعلام کرد.

این روابط عمومی میزان غلظت گرد و غبار را در این ساعت یک هزار و ۱۷۲میکروگرم بر متر مکعب اعلام کرد.

حد طبیعی ذرات معلق در هوا ۱۵۰میکروگرم بر متر مکعب است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره هواشناسی گردو خاک رطوبت فعلی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۳ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی/هوا سرد تا فردا در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: هوای سرد که از روز گذشته موجب کاهش محسوس دما در این استان شده تا فردا، یازدهم فروردین ماه در خراسان رضوی ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: بارش باران در شبانه روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته است که شهرستان‌های کاشمر، فریمان و مشهد بیشترین بارش‌ها را در میان ایستگاه‌های هواشناسی به ثبت رسانده اند.

وی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی جنوبی استان از دیگر پدیده‌های جوی بوده است، شب گذشته شهرستان بردسکن با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و «فیض آباد» تربت حیدریه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده‌اند، در این مدت مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۳ درجه را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است، طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز دمای این کلانشهر بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۳ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی/هوا سرد تا فردا در استان ماندگار است
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در البرز
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد