Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا درباره وضعیت امروز بازار سکه و طلای کشور گفت: با شروع به کار بازار‌های جهانی، نوسانات بسیار زیادی بر روی هر اونس طلای جهانی ایجاد شد. این نوسانات به نحوی بود که بر روی هر اونس طلا تا ۳۰ دلار کاهش را شاهد بودیم. در حال حاضر هر اونس طلا یک هزار و ۶۵۵ دلار است.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم باقیمت، ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و نیم‌سکه بهار آزادی باقیمت ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان دادوستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربع‌سکه هم باقیمت یک‌میلیون و ۹۱۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی هم باقیمت ۹۶۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب‌شده که مبنای قیمت‌گذاری در بازار است باقیمت ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم باقیمت ۶۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان خریدوفروش شد.

او در ادامه افزود: یک مثقال طلای ۲۰ عیار باقیمت ۶۹۷ هزار و ۷۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار باقیمت ۷۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۷۶۷ هزار و ۴۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار هم باقیمت ۸۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان خریدوفروش شد.

این فعال بازار طلا و جواهر کشور در پایان گفت: در بازار امروز سه‌شنبه نرخ هر دلار آمریکا ۱۵ هزار و ۷۷۰ تومان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نرخ طلا و سکه پارسی خبر یک گرم طلای هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی

امتداد - در هفته‌های اخیر شاهد بودیم اونس جهانی رکورد‌های جدید قیمتی را کسب کرد و موجب شد قیمت طلای داخلی به تبعیت از نرخ اونس افزایش یابد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، عباداله محمدولی، دبیر اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به روند کاهشی قیمت ارز و طلا در بازار اظهار کرد: تنها دو عامل است که بر قیمت طلا در بازار داخلی اثرگذار است که شامل تغیرات قیمت اونس جهانی و قیمت دلار کف بازار است و هیچ شاخص دیگری بر قیمت طلا در داخل کشور اثر گذار نیست.

وی تاکید کرد: در هفته‌های اخیر شاهد بودیم که اونس جهانی رکورد‌های جدید قیمتی را کسب کرد و این موضوع موجب شد تا قیمت طلای داخلی به تبعیت از نرخ اونس افزایش یابد.

دبیر اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق موجب شده بود تا بازار ارز هیجانی شده و از آن زمان شاهد افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی بودیم، در ادامه با پاسخ موشکی ایران به اسرائیل پیش بینی می‌شد افزایش قیمت ارز و طلا تداوم یابد، اما در عمل مشاهده کردیم که نه تنها قیمت ارز و طلا افزایش نیافت، بلکه روند کاهشی آن از سر گرفته شد.

این کارشناس طلا عنوان کرد: اونس جهانی هم پیش بینی می‌شد که بعد از پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، شروع معاملات در هفته جدید میلادی (روز دوشنبه ۲۷ فروردین) افزایش یابد، اما در عمل شاهد بودیم که قیمت اونس در ابتدای معاملات هفته کاهش یافت.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم با اقداماتی که بانک مرکزی و متولیان اقتصادی انجام می‌دهند، شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و طلا در کشور باشیم. چه بسا در حال حاضر نیز روند کاهشی قیمت‌ها آغاز شده و شاهد تعدیل بازارها خواهیم بود.

محمدولی در پایان تاکید کرد: متاسفانه در همه دنیا نرخ ارز، از هر خبر سیاسی و رخدادهای امنیتی-نظامی تحت تاثیر قرار می گیرد؛ یعنی هر خبری می‌تواند بر اقتصاد و بر بازار ارز ما تاثیر منفی و مثبت بگذارد و این در حالی است که آمارهای متغیرهای پولی و روند حرکتی اقتصاد خوشبختانه مثبت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • قیمت طلای جهانی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟