Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی گفت: اتوبان‌های پیامبر اعظم(ص)، تبریز- ارومیه و تبریز- مرند، تحت پوشش اینترنت پر سرعت نسل سوم همراه اول 3G قرار می‌گیرند.

یوسف شکوری اظهار کرد: به منظور تامین اینترنت پر سرعت مشتریان، تمام مسیر اتوبان پیامبر اعظم)ص)، اتوبان تبریز- ارومیه و تبریز-مرند تحت پوشش  3Gهمراه اول قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیر ساخت‌های ارتباطی این مسیرها به طول 440 کیلومتر با استفاده از اعتبارات شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) آماده سازی و عملیات اجرایی آن توسط مخابرات منطقه انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: از 35 ایستگاه اختصاص داده شده، 16 ایستگاه اجرا شده و مابقی تا روز جهانی ارتباطات سال 99 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مخابرات اینترنت پرسرعت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی

سرهنگ قنبرزاده در نشست تجزیه و تحلیل تصادفات استان گفت: میزان فوتی‌ها در تصادفات درون شهری سال ۱۴۰۲ در آذربایجان شرقی نسبت به سال قبل از آن ۳۸ درصد بیشتر شده است که تبریز با ۶۰ درصد تصادفات در جایگاه اول و مراغه با ۲۰ درصد در رتبه دوم قرار دارد.

وی افزود: میزان تصادفات جرحی و فوتی در استان نگران کننده است و بر اساس آمار میزان تصادفات در سال گذشته سیر افزایشی داشته بود.

وی با بیان اینکه رنج سنی فوتی‌ها در فرودین امسال بین ۲۰ تا ۲۵ سال است افزود: در فروردین ماه سال جاری ۱۹ نفر در رنج سنی یاد شده در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست داده اند که ۴۰ درصد کل فوتی‌ها را شامل می‌شود که انتظارمان از والدین این است اجازه ندهند فرزندانشان بدون گواهینامه و رعایت قوانین رانندگی‌کنند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی ادامه داد: اکثر تصادفات منجر به فوت از ساعت ۱۸ به بعد اتفاق افتاده است که ۶۰ درصد کل تصادفات فروردین ماه را شامل می‌شود.

سرهنگ قنبرزاده به عوامل اصلی تصادفات منجر به فوت اشاره کرد و گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با ۹ مورد در رتبه اول و عدم توجه به جلو با ۴ مورد در رتبه بعدی قرار گرفته است

وی کنترل ترافیک را وظیفه همگانی دانست و گفت: تمام دستگاه‌ها در کنترل ترافیک و تصادفات باید به میدان بیایند و صرف حضور پلیس کافی نیست بطوریکه که در ایام تعطیلات عید به دلیل حضور دستگاه‌های مختلف میزان تصادفات کاهشی بود.

وی با انتقاد از عقب ماندگی تبریز در هوشمند سازی معابر اظهارداشت: تبریز از لحاظ هوشمندسازی معابر فقیر است بطوریکه در در بین کلانشهر‌های کشور در جایگاه‌های آخر قرار گرفته، بنابراین ضروری است مسئولین در این راستا برنامه ریزی جدی نمایند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بخورد با تخلفات حادثه ساز افزایش یافته است گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان برخورد با تخلفات حادثه ساز ۳۸ درصد در عناوین مختلف افزایش یافته است؛ برای نمونه برخورد با تخلف تجاوز از سرعت مجاز حدود ۲۲۳ درصد افزایش یافته است

سرهنگ قنبرزاده ادامه داد: همچنین در فروردین ماه جاری ۶۵۸ مورد توقیق گواهینامه و خودرو اتفاق افتاده که ۳۳۴ مورد مربوط به دلیل نداشتن گواهینامه، ۱۵۰ مورد تخلفات حادثه ساز،۱۲۵ مورد نموره منفی و ۴۹ مورد نیز به دلیل استفاده از مواد روان گردان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد