Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:31:51 GMT

حقیقی: من از یک سبک و محیط دیگر به ایران آمدم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۹۸۲۹

حقیقی: من از یک سبک و محیط دیگر به ایران آمدم

علیرضا حقیقی می گوید تصمیم مربوط به برگزاری بازی ها پشت درهای بسته به بازیکنان و مربیان ارتباطی ندارد و یک تصمیم مدیریتی محسوب می شود.

علیرضا حقیقی گلر تیم سابق تیم ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در پایان تمرین نساجی مازندران که با حضور مربی جدید و زیر باران در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد، گفت: اول از همه باید از زحمات آقای مهاجری و کادر فنی ایشان تشکر کنم ایشان زحمات زیادی کشیدند ولی به هر حال تیم را ترک کردند و هر جا هستند، آرزوی موفقیت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی در مورد حضور محمود فکری بازیکن و کاپیتان سابق استقلال نیز توضیح داد: به هر حال ایشان هم در لیگ برتر مربی بوده اند و هم در لیگ یک سرمربی. تیم ایشان هم سوم یا چهارم است. برای آقای فکری آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در کنار هم بهترین نتایج را بگیریم، چون جایگاه ما خیلی بهتر از اینجاها است.


از حقیقی در مورد اینکه از عملکرد خودش رضایت دارد پرسیدیم که او توضیح داد: به هر حال من از یک سبک دیگر و یک محیط دیگر وارد یک سبک و محیط دیگر شدم. نمی توانم زمانی در نظر بگیرم ولی تا اینجا می توانم بگویم که تمام توانم را گذاشته ام و امیدوارم خدا کمک کند تا از شرمندگی هواداران نساجی دربیاییم.


دروازه بان نساجی در رابطه با برگزاری بازی ها پشت درهای بسته بیان کرد: این یک تصمیم مدیریتی است و آنها هم تحت فشار هستند. این به بازیکن و مربی مربوط نمی شود و آنها بهتر می دانند چه کاری باید انجام بدهند.

علیرضا حقیقی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا حقیقی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی که در این فصل در اولین سال سرمربیگری خود در شهرداری ارومیه غوغا کرد و توانست این تیم بحران زده را تا رتبه سوم لیگ برساند، حالا به دنبال ادامه موفقیت های خود این بار در تیم ملی است.

علیزاده به همراه پیمان اکبری هم اکنون در غیاب موریسیو موتا پائز کار نظارت بر ملی پوشان را بر عهده دارند تا این مربی برزیلی به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شود.

علیزاده چهل ساله در اول راه مربیگری است و لیگ ملتهای والیبال فرصت خوبی برای تجربه اندوزی برای او خواهد بود تا به دانش مربی گری خود بیفزاید و در فصل آینده لیگ از آن استفاده کند.

شواهد نشان می دهد شهرداری ارومیه فصل آینده با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و هواداران ارومیه به شکستن طلسم عدم قهرمانی با علیزاده بسیار خوش بین هستند. البته با توجه به درخشش علیزاده در ارومیه گفته می‌شود که او چند مشتری جدی هم پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد این مرد محبوب ارومیه‌ای‌ها ترجیح می‌دهد به کارش در شهرداری ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است