Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:55:51 GMT

پستی که مسعود شجاعی را محروم کرد!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۹۸۸۰

پستی که مسعود شجاعی را محروم کرد!

کاپیتان تراکتور توضیحات خود را درباره استوری جنجالی که منجر به محرومیتش شد، به کمیته استیناف ارائه می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود شجاعی امروز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت ۳ جلسه ای مواجه شده است. کمیته انضباطی اعلام کرده محرومیت کاپیتان تیم ملی و تراکتور به دلیل بدرفتاری در قبال داور مسابقه با گل گهر سیرجان و افترا به داور در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان بازی که شجاعی نسبت به عملکرد مهدی سیدعلی داور مسابقه ناراضی بود و اعتراض های شدیدی انجام داد و کارت قرمز گرفت. از این رو او به واسطه این کارت قرمز یک جلسه هم محروم شد. منتهی موضوعی که باعث شده کمیته انضباطی حکم سنگینی را برای شجاعی در نظر بگیرد، استوری او در اینستاگرام یک روز بعد از مسابقه است.

مسعود شجاعی در اینستاگرامش نوشت:

«امیدوارم که تحلیل و بررسی شود که همه متوجه شویم اشتباهات سهوی بوده، نه برنامه ریزی شده».

اگر چه شجاعی مستقیما افترایی را به مهدی سیدعلی داور مسابقه تیمش با گل گهر نزده اما از دید کمیته انضباطی این موضوع شایسته‌ی محرومیت سه جلسه ای بوده.

حالا اما با توجه به قابل تجدید نظرخواهی بودن این حکم، باشگاه تراکتور و مسعود شجاعی در حال تنظیم لایحه ای هستند تا بتوانند از حق خود دفاع کنند. شجاعی و مدیران حقوقی تراکتور درصدد هستند تا اثبات کنند در استوری منتشر شده هیچ افترایی به داور زده نشده و توضیحات خود را به کمیته استیناف بفرستند. در صورتی که این توضیحات برای دست اندرکاران استیناف قابل قبول باشد، محرومیت شجاعی می تواند بخشیده یا تعلیق شود و شاید هم کاهش پیدا کند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی تراکتور کاپیتان تراکتور مسعود شجاعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر کمیته انضباطی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است

سرمربی پیکان گفت: هوادار پس از حضور مسعود شجاعی متحول شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار گفت: از زمانی که مسعود شجاعی هدایت هوادار را بر عهده گرفته، این تیم متحول شده و پیشرفت آن در جدول و شرایط بازی دیده می‌شود. تأسیس باشگاه هوادار با خودم بود و دیدار با هوادار برای من تداعی خاطره است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی